http://ontaninza.blogspot.com/ Це наше і це твоє легендарні обереги наші

Це наше і це твоє легендарні обереги наші

В мене виникла така ситуація, хлопець був одружений і пошлюблений, з жінкою зараз не живе,дітей немає, державний шлюб розірвали. Закохався в дівчину, але вона, тобто я, не знає як бути. На розірвання шлюбу чекати довго, а поки шлюб не розірвуть інтимних стосунків мати з ним не хочу, щоб не грішити. І не знаємо як бути,бо він пообіцяв що не торкнеться мене поки церква не дасть розлучення,але на довго його терпіння не вистачить. Що робити, і як зробити правильно? Допоможіть нам!

57 вересня у конгресно-виставковому центрі «Парковий» з нагоди 75-річчя прийняття Закону України «Про нотаріат», нотаріальна палата України організовує урочисте засідання та ІІ Міжнародну конференцію «Стратегія розвитку нотаріату в Україні як нотаріату латинського типу».

https:///rubric-economics/7667866-nerivnist-dohodiv-poukrainski-girse-niz-u-gondurasi-krase-niz-u- http:///analytics/neravenstvo-dokhodov-po-

Доброго з чоловіком прожили майже 67 років розписувались і відразу вінчались я вважаю що ми були непоганою християнською сімєю але він загинув. А я тепер незнаю як правильно його відпустити і щож тепер робити з вінчалбними речами. Я знаю що сукню в якій вінчались не продають оь вона і пролежала всі ці роки а тепер як правильно вчинить з . Свічками іконами. Як правильно можливо в мене буде інший шлюб чи можна буде вігчатись. І з цими іконами? Підскажіть.

Чемпіон світу Артем Далакян 67-5-5, буде захищати свій титул проти претендента з Домініканської Республіки Gregorio Lebron 76-9-5, який займає третю позицію в світовому рейтингу Всесвітньої боксерської асоціації WBA.

Доброго дня. Шановна Наталія, це не є гріхом. Канонічних перепон до такого шлюбу немає. Ви можете вінчатися. З повагою, священик Андрій.

Доброго дня! Підскажіть будь-даска я живу з молодим чоловіком, ми не розписані, нам його мама подарувала ікони з якими благословляла його на перший шлюб, що з цими іконами робити? Це не дуже страшно, воно якось впливає на наші теперішні відносини?

Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, якщо ми з чоловіком були вінчані, а тепер я вдова, чи потрібно розвінчуватись щоб вступити в інший шлюб?

78-79 листопада в конгрессно-виставковому центрі «Парковий» відбудеться міжнародна IT конференція яку в Україні представляє компанія EPAM,організація JUG UA та Magic Factory Event Раніше відома як JavaDay Ukraine, конференція приєднується до сімейства Devoxx, щоб стати одною з найкрутіших міжнародних технологічних конференцій:

Доброго дня, шановна Галино. Це можна тільки якщо владика надасть благословення. Детальніше питайте у священика в церкві або ще краще у нашого владики Олександра. З повагою, священик Андрій.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.