http://ontaninza.blogspot.com/ Гдз основи здоров я 3 класс робочий зошит відповіді беха

Гдз основи здоров я 3 класс робочий зошит відповіді беха

- О, тітко Поллі! Тітонько! - захоплено видихнула дівчинка. - Який же у вас прекрасний будинок! Мабуть, ви неймовірно раді з того, що багаті!

- Так, радіти, що тато пішов на небо, щоб бути там із мамою та іншими дітьми. Він казав, що я маю радіти за них. Та знаєте, це досить важко, навіть коли на мені червона картата сукня, бо мені так його бракує. Не можу не думати про те, як сильно мені хочеться, щоб він був зі мною, бо ж поряд з мамою та дітьми є Бог і янголи, а в мене не лишилося нікого, окрім леді з Жіночої допомоги. Однак тепер мені буде значно легше, бо зі мною ви, тітонько Поллі! Я така щаслива, що ви в мене є!

- О так, і всю дорогу я намагалася уявити, як ви виглядаєте, - зізналася дівчинка, пританцьовуючи навшпиньках та розглядаючи Ненсі з голови до п&rsquo ят. - Та зараз я нарешті знаю, які ви, і ви мені подобаєтесь!

- Цілком можливо, хоч я і не мала честі познайомитися із цими леді, - сухо відповіла міс Поллі, намагаючись звільнити свої коліна від пальчиків дівчинки. Потім вона поглянула на Ненсі, яка все ще стояла біля дверей.

7. Групова робота. Завдання для першої групи. На основі кількох епізодів з повістей про Тома Сойєра та Полліанну підготуйте номери для гри Німі картини. Під час показу ваші однокласники мають упізнати ці епізоди.

- Був створений гдз портал Svit- на далі . До 7569 року в Уа неті, не було абсолютно безкоштовних порталів з онлайн відповідями. Всі сайти з Готовими Домашніми Завданнями були абсолютно комерціалізованими, можна було подивитись тільки один номер одної книги гдз і це було лише за плату. Метою створення сайту було дати абсолютно безоплатний доступ до всіх гдз найпопулярніших підручників.

- Боронь Боже - щоб вона!.. - видихнула Ненсі і додала вголос: - Знаєш, Полліанно, хоч я і не зовсім розумію цю гру та й грати не вмію, але я з тобою гратиму! Так, гратиму, гратиму! - пообіцяла Ненсі.

- О, Ненсі, я ще ніколи не бачила такого гарного краєвиду! Ти тільки поглянь на всі ці дерева й будинки! А он видніється церква, і річка виблискує немов справжнісіньке срібло! Що ж, Ненсі, з таким краєвидом жодні картини не потрібні. Яка ж я рада, що тітонька дала мені саме цю кімнату!

- Ну от така гра. Мене тато навчив, і вона просто чудова, -почала пояснювати Полліанна. - Ми завжди в неї грали, з того часу, як я була зовсім маленькою. Я розповіла про неї леді з Жіночої допомоги, і дехто з них приєднався до гри.

- Мені тут так добре, - радісно зітхнула дівчинка. - Думаю, мені буде дуже добре з вами. Я знала про це, ще коли збирала

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.