http://ontaninza.blogspot.com/ Гдз я у світі3

Гдз я у світі3

- Я Ненсі, хатня робітниця. Я виконую всю домашню роботу, хіба що не перу й не прасую - це робить міс Дарґін.

6. Знайдіть! Знайдіть портрет Полліанни. Зверніть увагу на опис одягу дівчинки. Як характеризує героїню опис її зовнішнього вигляду?

Веселун. Добре, згоден я з тобою, Ось дивися: вчених троє. Звіздарі та астрономи! Від зірок їм все відомо! (входять астрономи, вдивляються в небо) 6 астроном. Онде зірочка летить!

- О, тоді все гаразд. - Після короткої паузи вона продовжила: - А знаєте, я навіть рада, що вона не приїхала мене зустрічати, бо наша зустріч попереду, а в мене вже є ви.

- Ось, Полліанно, це твоя кімната. Твоя валіза вже тут. (.) Думаю, тут ти знайдеш усе необхідне, - додала міс Поллі, поглянувши на рушники та глек з водою. Я пришлю Ненсі - вона допоможе тобі розібрати валізу. Вечеря почнеться о шостій, -закінчила жінка й пішла сходами вниз.

8. Який випадок спонукав батька Полліанни вигадати для неї гру в радість ? Опишіть цю гру. Чому Ненсі вирішила грати разом з Полліанною?

Утіленням такого мужнього й світлого ставлення до світу і є її Полліанна. Кожним своїм вчинком ця дівчинка доводить мудрість простих істин: життя - прекрасне, а бути щасливим -просто.

А я зовсім не циганка, Гадати не вмію. Я вам краще сон казковий На всю ніч навію! (зачаровує глядачів) Засинайте, мої милі Діти, тата, мами,… Хай вам сниться (позіхає) хай насниться Все, що буде з вами…(засинає)

- Майже в кожній, - відповіла Ненсі, спохмурнівши, бо якраз згадала, що в кімнатці на горищі килима немає.

- Я дуже рада, адже, мабуть, це чудово - мати багато грошей. У мене ніколи не було багатих знайомих, хіба що Вайти, але і в них статки не такі вже значні. Однак у кожній кімнаті вони мають килим, а щонеділі їдять морозиво. У тітоньки Пол-лі їдять морозиво по неділях?

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.