Загартування дітей дошкільного віку реферат

8) Заключна частина заняття забезпечує поступове зниження фізичного та емоційного навантаження, нормалізує роботу дихальної і серцево-судинної систем. Для цього доцільно застосовувати різні види ходьби у повільному темпі у поєднанні з дихальними вправами або малорухливі ігри.

З огляду на зазначене, діяльність дошкільного навчального закладу має спрямовуватись на збереження, зміцнення й відновлення фізичного, психічного і духовного здоров''я дітей, забезпечення їхнього своєчасного та повноцінного, гармонійного фізичного розвитку з перших років життя. Особливо актуальним є цей напрям роботи в літні місяці. В інструктивно-методичних рекомендаціях Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період (лист МОНмолодьспорту від № 6/9-698 ) фізкультурно-оздоровча робота визначається важливою складовою освітнього процесу влітку.

Для забезпечення загартування дитячого організму під час проведення занять з фізичної культури у літній період, дуже важливо правильно підібрати одяг для дітей. Гігієнічні вимоги до спортивного одягу передбачають забезпечення дитині свободи рухів та оптимальної терморегуляції. Для безпечного виконання фізичних вправ дитиною важливе значення має і її взуття, яке має бути легким і зручним.

Для збільшення моторної щільності заняття слід урізноманітнювати способи організації дітей (фронтальний, груповий, поточний, в т. ч. паралельно-поточний, колове тренування).

Розпорядок дня у літній період передбачає доцільний орієнтовний розподіл часу у життєдіяльності дітей із врахуванням чергувань фізичних, психічних навантажень та відпочинку, різних видів дитячої активності максимального перебування на свіжому повітрі тривалості сну для дітей певного віку.

Літо завдяки своїм сприятливим погодним умовам і широкому спектру застосування природних факторів розкриває великі можливості для проведення відповідної роботи, яка передбачає правильну організацію та активізацію рухової діяльності дітей, надання їй оздоровчої спрямованості, дієвий медико-педагогічний контроль і своєчасне використання лікувально-профілактичних засобів.

Фізкультурні заняття на свіжому повітрі є однією із провідних форм організації рухової активності дітей у літній період. Проведення занять з фізичної культури на вулиці та одночасне використання оздоровчих сил природи сприяє зміцненню здоров''я дітей та створює умови для комплексного загартування дитячого організму.

використання нетрадиційних, альтернативних технологій і методик, спрямованих на зміцнення та відновлення здоров''я дітей (авторська методика з фізичного виховання М. Єфименка Театр фізичного розвитку адаптовані методики психофізичної гімнастики хатха-йога, у-шу дихальна гімнастика Г. Стрєльникової, К. Бутєйка дотиковий масаж А. Уманської технологія М. Рунової методики Г. Залигіної Л. Бейби тощо).

Просвітницька робота з батьками щодо охорони здоров''я та безпеки життєдіяльності дітей у літній період передбачає створення інформаційних матеріалів (папки-пересувки, фотостенди, бюлетені, тематичні добірки та ін.), обговорення проблем зміцнення здоров''я і фізичного розвитку дітей на батьківських зборах, консультаціях проведення семінарів-практикумів для батьківського загалу заохочення рідних дитини до участі в освітньо-оздоровчій роботі дошкільного закладу (свята, розваги, виставки, туристичні походи) їх залучення до створення сприятливого розвивального середовища (оформлення фізкультурних осередків у групових кімнатах, облаштування спортивного майданчика, Стежки здоров''я , виготовлення фізкультурного обладнання власними руками) тощо.

В свою чергу, ефективність фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період залежить від урахування ряду важливих чинників:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.