http://ontaninza.blogspot.com/ Гдз німецька мова 7 класс савченко кудінова

Гдз німецька мова 7 класс савченко кудінова

- Годі, заспокойся, маленьке ягнятко, - мовила вона, опускаючись на підлогу поряд із дівчинкою та обіймаючи її. - Я боялася, що знайду тебе такою!

Згадавши про батька, дівчинка раптом замовкла, ніби їй перехопило дух. Ненсі занепокоєно поглянула на неї і побачила, що маленьке підборіддя злегка тремтить, а оченята налились слізьми. Однак за мить дівчинка, опанувавши себе, знов почала щебетати.

- О так, і всю дорогу я намагалася уявити, як ви виглядаєте, - зізналася дівчинка, пританцьовуючи навшпиньках та розглядаючи Ненсі з голови до п&rsquo ят. - Та зараз я нарешті знаю, які ви, і ви мені подобаєтесь!

9. Чи погоджуєтеся ви з такими висловлюваннями Полліанни: Коли шукаєш привід для радощів, забуваєш про неприємне Жити - це робити те, що хочеться ? Дайте розгорнуту відповідь.

А наступного дня Ненсі разом із сином садівника Тімоті вже зустрічала маленьку гостю на залізничній станції. Самотню дівчинку неважко було помітити серед пасажирів, які щойно зійшли з потяга.

- Справді? - здивовано запитала Ненсі, не розуміючи, як узагалі Полліанна могла про неї знати. - Невже сподівалася? -повторила вона, намагаючись розправити капелюха.

Завдання для третьої групи. Уявіть, що Том Сойєр і Полліанна випадково зустрілися. Якою могла б бути ця зустріч? Розіграйте її за ролями.

- Моя кімната? - гаряче вигукнула Ненсі, ковтаючи сльо-зи. -Та ти просто янгол, що спустився з небес! І якщо дехто не почне їсти землю. О Боже, це вона дзвонить! - І після цієї дивної промови Ненсі підхопилася й чимдуж кинулася сходами вниз.

(.) За мить Ненсі побачила її - худеньку дівчинку в червоній картатій сукні, з волоссям, заплетеним у дві товсті коси. З-під солом&rsquo яного капелюшка виглядало гарне личко в ластовинні - воно поверталося в різні боки, шукаючи когось очима.

- Ну от така гра. Мене тато навчив, і вона просто чудова, -почала пояснювати Полліанна. - Ми завжди в неї грали, з того часу, як я була зовсім маленькою. Я розповіла про неї леді з Жіночої допомоги, і дехто з них приєднався до гри.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.