http://ontaninza.blogspot.com/ Гдз алгебра 8 білянін

Гдз алгебра 8 білянін

Геть, пекельна сило темна, Ізчезай, де тьма підземна. Хай засяє світ ясний, Миколай іде Святий! Звучить чарівна музика. З’являється Миколай.  Миколай. Я прибув до вас сьогодні З сонячного раю, З неба вам привіт приношу і благословляю. Всі моліться щиро Богу, І батьків шануйте, Ви старанно всі учіться, Й надто не пустуйте, Всіх дітей, що добрі, щирі, З святом привітаю. І для кожної дитини Я дарунки маю.

Частівки. Дівчата. Ой то хлопці – пустуни, Цілий рік збиткують. А під свято Миколая трішечки працюють. Хлопці. А дівчата-небожата Люблять лиш хвалитись. Одна одну обмовляють Бо не вміють битись. Дівчата. Наші хлопці – ледацюги, Не вміють робити, Тільки хочуть біля печі Свої боки гріти! Хлопці. А дівчата цілий рік Мелють язиками, А щоб мамі помогти, То того не знають.

- Був створений гдз портал Svit- на далі . До 7569 року в Уа неті, не було абсолютно безкоштовних порталів з онлайн відповідями. Всі сайти з Готовими Домашніми Завданнями були абсолютно комерціалізованими, можна було подивитись тільки один номер одної книги гдз і це було лише за плату. Метою створення сайту було дати абсолютно безоплатний доступ до всіх гдз найпопулярніших підручників.

Мама:   Що ж ,дітки, Миколай  з ангелами затримується мабуть  у Борщеві, але скоро прийде сюди. Сидіть діти чемно і ждіть його.

Завітає Миколай На зимове свято, Подарунки принесе, Буде роздавати. ПРИСПІВ: Циганський танок. Вбігає  бабаЯга Баба Яга. (Розлякуючи дітей) Розбігайтеся скоріш від мене, Зараз танцювати я почну! Що це там виблискує яскраво, Подарунки мабуть, зараз проковтну! Я знаю не чекали Бабусеньку Ягу. І навіть не впізнали Бо я уся в снігу Миколай вам принесе багато Подарунків у мішку своїм. Можу я вам свято зіпсувати, Якщо всі цукерочки поїм! Ну, що, перелякались? Та боїтесь дарма! Бо майже двісті років Зубів моїх нема!

Антипко:  ( Говорить шепотом) Ходи, на вулицю до мене, не мучся, не трудись! Тут так весело, повно розваг. Он хлопці в хокей грають. Кинь все!

А я, звісно, Веселун! Гей! До нас прийшла зима! Веселішої нема! Нумо, хлопці та дівчата, Перевіримо санчата, Також лижі, ковзани – Чи годяться ще вони?! Лід міцний вже на ріці…

До ваших послуг найпопулярніші збірники завдань державної підсумкової атестації за кілька останніх років, затверджені Міністерством освіти і науки України, та відповіді до них

6 ангел. Нікуди ми не підемо. Іди собі, маро, геть. Ми тебе не знаємо і знати не хочемо! Заходять усі діти, що за сценою 6 чортик. Не біда, ми познайомимось. Розкажу вам по-порядку – Я – маленьке дияволятко, І диявол в мене татко, Мати – дияволиха Наробити можем лиха!

Економте ваш час та гроші разом з нами, бо ж сайт доступний абсолютно всім безкоштовно та без реєстрації. Просто знайдіть в Інтернеті наш портал з ДПА 9 клас 7568 , дуже легко знайдете потрібний вам посібник або ж робочий зошит. Відкривайте його в режимі онлайн або ж можете роздрукувати з нашого сайту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.