http://ontaninza.blogspot.com/ Гдз я у світі 4 класс зошит відповіді нова програма

Гдз я у світі 4 класс зошит відповіді нова програма

А вдень я здригався, коли чув за собою тінь від людини, і з огидою слухав ревучі потоки людського життя, що мчали назустріч, як дикі коні, з усіх городських вулиць.

Веселун. Добре, згоден я з тобою, Ось дивися: вчених троє. Звіздарі та астрономи! Від зірок їм все відомо! (входять астрономи, вдивляються в небо) 6 астроном. Онде зірочка летить!

Правила цієї гри такі: у будь-якій ситуації треба знаходити привід для радості. І той, хто їх опанує, перетворить кожен день життя на маленьке свято й стане щасливою людиною. Отже, гра в радість - і справді скарб, найдорожчий за всі коштовності світу, бо ж дарує найголовнішу цінність - щастя.

Лишившись наодинці з собою, Полліанна знов підійшла до своєї картини , як вона подумки охрестила краєвид із вікна. За мить вона спробувала відчинити вікно, дуже вже задушливо було в кімнаті. На щастя, вікно легко прочинилося, і дівчинка висунулася назовні, жадібно ковтаючи свіже повітря. (.)

- Полліанно, - знову перервала її тітка, - ти маєш запам&rsquo ятати одну річ, але раз і назавжди: ніколи не говори зі мною про твого батька!

Св. Миколай є «старшим» серед святих: опікується воїнами, володіє ключами від неба. Але більшість часу він проводить на землі, допомагаючи бідним у скруті, мандрівникам у дорозі, мореплавцям на морі.

- Вона для мене дуже важлива. Знаєте, це ж моя єдина тітка, а я взагалі не знала, що вона в мене є. А потім мені тато все розповів. Він сказав, що тітка Поллі живе в чудовому великому будинку на пагорбі.

Дівчинка слухняно пішла за тіткою. Вона ледве втримувалася, щоб не розридатися, в її очах стояли сльози, але за хвилину вона вже гордо підняла голову. Мабуть, це й на краще, що вона

з Полліанною. Оберіть однокласницю, яка виконуватиме її роль. Проведіть у класі гру Інтерв&rsquo ю з Полліанною.

У вас на початку букви В,як я вважаю є помилка , 7 слово abide-abode/abided-abode/abided може це відноситься до букви A ? І не підкажете скільки тут написано неправильних дієслів?

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.