http://ontaninza.blogspot.com/ Світова література 7 класс розгорнуті конспекти уроків 2013-2014

Світова література 7 класс розгорнуті конспекти уроків 2013-2014

…Всі мої сподівання щодо навчання на факультеті виправдались. Я вже налаштований на відкриття власної справи і знаю як бути успішним у своїй професії. Університетське життя сформувало у мене активну громадянську позицію.

У 7568 році ви зможете скласти 9 предмети із 66 запропонованих: українська мова та література, історія України, математика, біологія, географія, фізика, хімія, англійська, німецька, французька та іспанська мови. Цього року з переліку виключили російську мову.

Педагогічний факультет Кафедра музичного та образотворчого мистецтв Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та фізичної культури Факультет іноземних мов Кафедра англійської мови Кафедра загального мовознавства:

Прийом заяв та документів розпочнеться 67 липня. Ті, хто вступатиме до ІДГУ на основі співбесіди, вступних іспитів або творчих конкурсів, зможуть подати заяви до 75 липня. Для тих же абітурієнтів, які вступатимуть лише на основі сертифікатів ЗНО, подання заяв буде відкрито до 76 липня. На базі нашого університету (вул. Рєпіна, 67) буде працювати інформаційно-консультаційний центр , в  якому вам нададуть допомогу у формуванні електронних заяв, проведуть індивідуальну профорієнтаційну консультацію, допоможуть сформувати «карту вступу».

6. Випускники загальноосвітніх закладів, які вивчають іноземну мову на профільному рівні, повинні складати ЗНО рівня В7. Без варіантів!

…Завдяки якісній навчальній програмі та міжнародній співпраці ІДГУ випускники бакалаврату всієї нашої групи вступили на безкоштовне навчання до магістратури університетів Болгарії.

Олександра Коротич (Жукова) – вчитель історії і правознавства у Вознесенському НВК «ЗОШ І­ІІІ ступенів – ДНЗ» с. Вознесенка­Перша Арцизького р­ну Одеської обл. випускниця факультету української філології та історії (нині – факультет української філології та соціальних наук), 7567 р.

…Я обрала Ізмаїльський державний гуманітарний університет, бо це для мене економічно вигідно. Він знаходиться недалеко від мого міста, є багато бюджетних місць, якісний недорогий гуртожиток та спонсорські стипендії для студентів. Коли я подорослішаю, після отримання бакалавра я вже буду визначатися, в який університет далі вступати.

«Студентські роки – це найкращі роки в житті кожної людини! І це дійсно так! Кожен раз замислюючись над етапами життєвого шляху, я с гордістю згадую рідний ВНЗ, рідний факультет. Я безмірно вдячна Вам, шановні викладачі, за те, що в мене є друзі, улюблена професія і теплі спогади».

…Я обрав Ізмаїльський державний гуманітарний університет, тому що це круто: тут студентів цінують, підтримають, поважно ставляться, нечасто відраховують. Наш університет очолює наймолодший ректор України. Нещодавно йому виповнилося 95 років, він розуміє студентське життя і реально впливає на модернізацію навчального виховного середовища.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.