http://ontaninza.blogspot.com/ Які предмети треба здавати на зно 2016

Які предмети треба здавати на зно 2016

67. Але якщо ви думаєте, що незайманість це цінність, то ви ніколи не чули про звичаї тибетців. У цьому гірському краї одруження з незайманою дівчиною вважалося ганьбою. І якщо в селищі дізнавалися про цей факт, пару і зовсім могли вигнати Тому матусі буквально наказували дівчині віддатися не менш ніж двадцяти чоловікам. Причому Тибет ніколи не був місцем густо населеним, що надавало процесу особливого екстриму. Втім, повідомляти чоловіку про кількість партнерів вважалося неетичним. Списки ощасливлених вели теща зі свекрухою.

Програмні завдання. Закріплювати уявлення про поняття «один», «багато». Формувати уміння розрізняти поняття «один» і «багато» на слух.

Обладнання: картки із зображенням геомет­ричних фігур, предметів різних форм (із паличок) або фланелеграф і палички на наждачній чи магнітній основі.

68. Схожі традиції існують досі і на острові що в Океанії. Тамтешні матері схвалюють наявність у дочок безлічі сексуальних партнерів. Вважається, що так у дівчини є шанс вибрати кращого нареченого. Тому після 68-річчя, якщо дівчина тримається осторонь від чоловіків, то через її ложе буквально проганяють 75-85 однолітків та інших самотніх чоловіків. Не забороняється і сексуальне групою, тому дівчата воліють бути вельми товариськими з протилежною статтю.

Поїзд . 58

X і д. На столі стоять в один ряд п 8767 ять різних іграшок. Діти перелічують їх по порядку. Потім заплющують очі, і вихователь ховає одну з них. Розплющивши

Х і д. Варіант 6: на підлозі групової кімнати вихователь робить із двох мотузок два басейни (вузький і широкий) із входами з одного боку. Поряд — каса, де діти купують квитки — вузькі й широкі. За сигналом вихователя заходять у басейни відповідної ширини, імі­тують рухи плавців. За сигналом виходять із басейнів і повертають квитки у касу.

X і д. Вихователь розділяє дітей на З групи: лисички, зайчики, білочки. Усі сідають на стільчики, виставлені у коло, посередині — дитина-ведмедик. Створивши емо­ційну обстановку гри, вихователь говорить: «Якось вед­медик покликав до себе в гості друзів — звірят. От прийшли до нього лисички (діти підходять), потім при­бігли зайчики і білочки (діти підбігають). Але ведмедик каже: «Що за безладдя! Лисички, станьте біля мене зліва, зайчики — справа, білочки — попереду». Коли всі стануть, кожна група голосно повторює, де вона сто­їть. При повторному ході гри стільчик із ведучим повер­тається в іншу сторону, ведучий змінюється.

X і д. Вихователь демонструє різні зразки — прямо­кутні аркуші із зображенням геометричних фігур. Діти розглядають їх і розповідають, які фігури і як розміще­ні. Потім самостійно відтворюють такий самий візеру­нок. За правильне виконання завдання одержують фішки.

Найбільш приємно те, що всі рецепти, що використовуються на віртуальній кухні, з легкістю можна використовувати в реальному житті. Всі ігри Готуємо їжу розроблені таким чином, щоб геймер накопичував в пам''яті необхідні пропорції, продукти, послідовність їх додавання, час смаження/варіння/гасіння. Таким чином, навіть якщо тобі не доведеться спробувати себе на кухні через пару днів, ці знання зберігаються в пам''яті на все життя і через довгі роки в підсвідомості повстануть рецепти, з якими довелося працювати у віртуальному світі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.