http://ontaninza.blogspot.com/ Гдз німецька мова 11 класс сотнікова

Гдз німецька мова 11 класс сотнікова

- Так, тітонько, чудова валіза - мені її подарували в Жіночій допомозі. Хоча там майже немає речей - моїх речей. Пожертв із дитячими речами останнім часом у місії було зовсім мало. Та у валізі є всі татові книжки, місіс Вайт сказала, що я маю взяти їх із собою. Знаєте, тато.

- Це ж треба, - стиха мовила міс Поллі. - Що за дивна дитина? - Раптом вона спохмурніла: - Вона рада, що я її покарала, а мені не варто перейматися, що я це зробила. І їй подобається жити зі мною! Дивина, та й годі, - мовила міс Поллі, знов беручи книжку.

Тут не було нічого, вартого уваги, - лише голі стіни з кожного боку. Нагорі було темно, особливо в кутках, де дах сягав підлоги. Тут стояли численні скрині й коробки. На горищі було задушливо. Поллі-анна навіть підняла голову вище, їй

6. Розкажіть про першу зустріч Полліанни з тітонькою Поллі. Як поводилися родички під час знайомства? А як вони почувалися? Обґрунтуйте відповідь прикладами з тексту.

- От якраз і можна! Можна! - вигукнула вона. - Але знаєш, Ненсі, я й сама спочатку цього не розуміла, - чесно зізналася дівчинка. - Тато мені пояснив.

- О, тітонько Поллі! Я така щаслива, що ви дозволили мені приїхати жити з вами, - плачучи, заговорила дівчинка. - Це так чудово, що в мене з&rsquo явилися ви і Ненсі - після того, як у моєму житті були лише леді з Жіночої допомоги!

- Ні, вона не дивна, а чудова! - з ентузіазмом наполягала дівчинка. - І з того часу ми постійно в неї грали. І що тобі важче, то більше радіти треба - ось так. Щоправда, іноді буває зовсім важко, особливо коли твій тато йде на небо, а в тебе не лишається нікого, окрім Жіночої допомоги.

Елеонор вдалося здійснити той задум, але з часом її життєві плани змінилися. У 6897 р. вона одружилася з підприємцем Джоном Лайманом Портером і заради сім&rsquo ї відмовилася від музичної кар&rsquo єри. Молоде подружжя кілька разів змінювало місце проживання й зрештою оселилося в ошатному будинку з чудовим садом на пласкому даху. Елеонор почувалася цілком щасливою дружиною і матір&rsquo ю. Проте інколи все ж таки сумувала за своєю дитячою мрією. Якось їй спало на думку, що творчі здібності можна застосувати й в іншій царині. Отож, зручно вмостившись у кріслі на даху, Портер узялася складати своє перше оповідання.

6. Знайдіть! Знайдіть портрет Полліанни. Зверніть увагу на опис одягу дівчинки. Як характеризує героїню опис її зовнішнього вигляду?

- Я рада, що ви так думаєте, бо і я так вважаю, - кивнула Полліанна, у якої знов перехопило дух. - Мабуть, мені було б значно важче радіти в чорному.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.