Варіант 7: дітям роздаються цифрові карточки. Ведучий дає команду: «Числа, станьте в прямому порядку!» або «Числа, станьте в зворотному порядку!»
Завдання. Закріплювати уміння порівнювати за величиною три предмети, використовувати це уміння при виконанні дій із предметами.
Номер будинку ..77
Середня група Коли це буває? . ..98
Х і д. Варіант 6: вихователь показує дітям карточки з різною кількістю намальованих іграшок. Такі самі іграшки стоять у нього на столі. Викликана дитина, виходячи до столу, виконує з іграшкою стільки рухів, скільки іграшок намальовано на карточці. Наприклад, тричі підкидає м 8767 яч угору, б раз стукає паличкою по барабану тощо. Інші діти контролюють правильність виконання завдання.
7) Створює «матеріальний центр» гри й добирає іграшки, картинки, моделі та інші матеріали, готує місце для гри (в приміщенні, на ділянці тощо).
Два басейни . .86
X і д. Вихователь розділяє дітей на З групи: лисички, зайчики, білочки. Усі сідають на стільчики, виставлені у коло, посередині — дитина-ведмедик. Створивши емоційну обстановку гри, вихователь говорить: «Якось ведмедик покликав до себе в гості друзів — звірят. От прийшли до нього лисички (діти підходять), потім прибігли зайчики і білочки (діти підбігають). Але ведмедик каже: «Що за безладдя! Лисички, станьте біля мене зліва, зайчики — справа, білочки — попереду». Коли всі стануть, кожна група голосно повторює, де вона стоїть. При повторному ході гри стільчик із ведучим повертається в іншу сторону, ведучий змінюється.
Х і д. Варіант 6: діти сидять чи стоять півколом. Вихователь домовляється, до якого числа діти будуть лічити, наприклад до 8. Кидає м 8767 яч дитині і називає число, вона ловить м 8767 яч і, продовживши лічбу до заданого числа, кидає м 8767 яч вихователеві. При правильному виконанні завдання всі діти плескають один раз у долоні.
Кому скільки? .… .65
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.