Реферат на тему субкультура.поняття и різновиди

Варіант 7: дітям роздаються цифрові карточ­ки. Ведучий дає команду: «Числа, станьте в прямому порядку!» або «Числа, станьте в зворотному порядку!»

Завдання. Закріплювати уміння порівнювати за величиною три предмети, використовувати це уміння при виконанні дій із предметами.

Номер будинку ..77

Середня група Коли це буває? . ..98

Х і д. Варіант 6: вихователь показує дітям карточки з різною кількістю намальованих іграшок. Такі самі іграшки стоять у нього на столі. Викликана дитина, виходячи до столу, виконує з іграшкою стільки рухів, скільки іграшок намальовано на карточці. Наприклад, тричі підкидає м 8767 яч угору, б раз стукає паличкою по барабану тощо. Інші діти контролюють правильність виконання завдання.

7) Створює «матеріальний центр» гри й добирає іграшки, картинки, моделі та інші матеріали, готує місце для гри (в приміщенні, на ділянці тощо).

Два басейни . .86

X і д. Вихователь розділяє дітей на З групи: лисички, зайчики, білочки. Усі сідають на стільчики, виставлені у коло, посередині — дитина-ведмедик. Створивши емо­ційну обстановку гри, вихователь говорить: «Якось вед­медик покликав до себе в гості друзів — звірят. От прийшли до нього лисички (діти підходять), потім при­бігли зайчики і білочки (діти підбігають). Але ведмедик каже: «Що за безладдя! Лисички, станьте біля мене зліва, зайчики — справа, білочки — попереду». Коли всі стануть, кожна група голосно повторює, де вона сто­їть. При повторному ході гри стільчик із ведучим повер­тається в іншу сторону, ведучий змінюється.

Х і д. Варіант 6: діти сидять чи стоять півко­лом. Вихователь домовляється, до якого числа діти бу­дуть лічити, наприклад до 8. Кидає м 8767 яч дитині і називає число, вона ловить м 8767 яч і, продовживши лічбу до задано­го числа, кидає м 8767 яч вихователеві. При правильному виконанні завдання всі діти плескають один раз у долоні.

Кому скільки? .… .65

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.