Реферат на тему валютні відносини

Завдання. Закріплювати вміння розрізняти за допомогою зорового і рухового аналізаторів геометричні фігури: круг, квадрат, прямокутник, трикутник. Вчити співвідносити форму предметів з площинними геометричними фігурами. Сприяти розвитку мислення, пам 8767 яті, уваги, сприймання.

Відгадай, п о в мене у руці . .85

Вихователь пояснює правила гри: «Сьогодні ми будемо мандрувати на автобусах. Пасажири займуть місця. Треба бути уважним і знайти свій автобус. Наприклад: той, у кого квиток — трикутник, повинен підійти до відповідного гаража і сісти в автобус, де у водія на рулі та на наголовнику зображено трикутник. Наша мандрівка буде цікавою. На зупинках ми будемо виходити з автобуса, розглядати предмети і розповідати, якого вони кольору, на що схожі (на трикутник, прямокутник, круг, квадрат)».

Варіант 7: діти розподіляються на 7 підгру­пи. Грають по двоє — дитина з однієї підгрупи стоїть перед ширмою і дає словесний опис картки, а з другої підгрупи (за ширмою) дитина віднаходить таку саму картку з-поміж чотирьох, що перед нею. Вихователь стоїть збоку, щоб бачити гравців і перевіряти точність опису й відгадування. Якщо спочатку діти відчувають труднощі, нагадує, як послідовно зазначати розміщення геометричних фігур: у центрі, вгорі, внизу, справа, злі­ва. Дитині, яка не впізнала картку, повторно описують її. Потім підгрупи міняються ролями. Виграє та, яка допустила менше помилок.

Ступінь біологічного впливу полів на організм людини залежить від частоти коливань, напруженості та інтенсивності поля, тривалості його впливу. Учені встановили, що найбільшу небезпеку для організму представляє тривале опромінення впродовж декількох років.

Гаражі . .85

Після розглядання і обмацування фігури вихователь кладе її за ширму, де лежать іще дві інші, і пропонує вибрати на дотик ту, яку тільки-но обстежували. Якщо дитина помилилася, фігуру знову розглядають, обма­цують.

доброго дня. скажіть будь ласка,скільки коштує квиток на поїзд Знамянка-Ужгород?? або можливо є прямий Кіровоград-Ужгород?? дякую.

В а р і а н т 7: вихователь викладає композицію, про­понує дітям запам 8767 ятати кількість і розміщення фігур і викласти це ж саме на другому фланелеграфі (апліка­торі). Повторність гри залежить від уміння дітей добира­ти потрібні фігури з пам 8767 яті.

У тварин в перший період перебування у полі спостерігаються зміни поведінки: неспокій і збудження, рухова активність, намагання втекти із зони дії поля. Тривалий вплив приводив до зниження збудження, зростання процесів гальмування.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.