Матеріали повинні забезпечити виявлення рівня сформованості в учнів умінь за двома видами мовленнєвої діяльності та виявляти рівень володіння учнем (ученицею) іноземною мовою.
Текст потрібно диктувати виразно, відповідно до норм літературної вимови в такому темпі, щоб учні встигли вільно його записати.Типові тестові завдання зно математика.
Друга частина атестаційної роботи може складатися із 9-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Такі завдання вважаються виконаними правильно, якщо записана правильна відповідь (наприклад: число, вираз, корені рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують на чернетках.
Ефективною формою проведення державної підсумкової атестації з української мови в 9 класі є диктант, текст якого укладають учителі та затверджує керівник закладу освіти. При цьому на розсуд педагогів можуть підбиратися декілька варіантів.
Друга частина атестаційної роботи може містити одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю на складання блок-схеми алгоритму.
Зміст підсумкової контрольної роботи може бути сконструйовано у двох варіантах (за вибором учителя). В обох варіантах перше завдання представлено текстом для читання.
Атестаційна робота складається із завдань різних рівнів складності: завдань на відтворення знань (уміння розпізнавати типові біологічні об’єкти, процеси, явища давати визначення основних біологічних понять користуватися біологічними термінами і поняттями тощо) і завдань на застосування знань (уміння описувати, характеризувати, порівнювати біологічні об’єкти, явища, процеси описувати і пояснювати результати експерименту, дані таблиць, графіків встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, узагальнювати, робити висновки використовувати знання у практичній діяльності), які складають приблизно 55% від загальної кількості завдань атестаційної роботи. Типові тестові завдання зно математика.
На його проведення відводиться 95 хвилин. Переказ оцінюється однією оцінкою, яка є середнім показником набраних балів за зміст та мовне оформлення/грамотність роботи
Учитель визначає варіанти тестів для кожного учня на власний розсуд, але так, щоб учні за сусідніми партами не виконували однакові варіанти.
Типи текстів: статті із періодичних видань листи (особисті, офіційні тощо) оголошення, реклама розклади (розклад уроків, руху поїздів тощо) меню, кулінарні рецепти програми (телевізійні, радіо тощо) особисті нотатки, повідомлення.
Текст потрібно диктувати виразно, відповідно до норм літературної вимови в такому темпі, щоб учні встигли вільно його записати.Типові тестові завдання зно математика.
Друга частина атестаційної роботи може складатися із 9-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Такі завдання вважаються виконаними правильно, якщо записана правильна відповідь (наприклад: число, вираз, корені рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують на чернетках.
Ефективною формою проведення державної підсумкової атестації з української мови в 9 класі є диктант, текст якого укладають учителі та затверджує керівник закладу освіти. При цьому на розсуд педагогів можуть підбиратися декілька варіантів.
Друга частина атестаційної роботи може містити одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю на складання блок-схеми алгоритму.
Зміст підсумкової контрольної роботи може бути сконструйовано у двох варіантах (за вибором учителя). В обох варіантах перше завдання представлено текстом для читання.
Атестаційна робота складається із завдань різних рівнів складності: завдань на відтворення знань (уміння розпізнавати типові біологічні об’єкти, процеси, явища давати визначення основних біологічних понять користуватися біологічними термінами і поняттями тощо) і завдань на застосування знань (уміння описувати, характеризувати, порівнювати біологічні об’єкти, явища, процеси описувати і пояснювати результати експерименту, дані таблиць, графіків встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, узагальнювати, робити висновки використовувати знання у практичній діяльності), які складають приблизно 55% від загальної кількості завдань атестаційної роботи. Типові тестові завдання зно математика.
На його проведення відводиться 95 хвилин. Переказ оцінюється однією оцінкою, яка є середнім показником набраних балів за зміст та мовне оформлення/грамотність роботи
Учитель визначає варіанти тестів для кожного учня на власний розсуд, але так, щоб учні за сусідніми партами не виконували однакові варіанти.
Типи текстів: статті із періодичних видань листи (особисті, офіційні тощо) оголошення, реклама розклади (розклад уроків, руху поїздів тощо) меню, кулінарні рецепти програми (телевізійні, радіо тощо) особисті нотатки, повідомлення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.