Типові тестові завдання зно математика

Матеріали повинні забезпечити виявлення рівня сформованості в учнів умінь за двома видами мовленнєвої діяльності та виявляти рівень володіння учнем (ученицею) іноземною мовою.
Текст потрібно диктувати виразно, відповідно до норм літературної вимови в такому темпі, щоб учні встигли вільно його записати.Типові тестові завдання зно математика.
Друга частина атестаційної роботи може складатися із 9-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Такі завдання вважаються виконаними правильно, якщо записана правильна відповідь (наприклад: число, вираз, корені рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують на чернетках.
Ефективною формою проведення державної підсумкової атестації з української мови в 9 класі є диктант, текст якого укладають учителі  та затверджує керівник  закладу освіти. При цьому на розсуд педагогів можуть  підбиратися декілька варіантів.
Друга частина атестаційної роботи може містити одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю на складання блок-схеми алгоритму.
Зміст підсумкової контрольної роботи може бути сконструйовано у двох варіантах (за вибором учителя). В обох варіантах перше завдання представлено текстом для читання.
Атестаційна робота складається із завдань різних рівнів складності: завдань на відтворення знань (уміння розпізнавати типові біологічні об’єкти, процеси, явища давати визначення основних біологічних понять користуватися біологічними термінами і поняттями тощо) і завдань на застосування знань (уміння описувати, характеризувати, порівнювати біологічні об’єкти, явища, процеси описувати і пояснювати результати експерименту, дані таблиць, графіків встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, узагальнювати, робити висновки використовувати знання у практичній діяльності), які складають приблизно 55% від загальної кількості завдань атестаційної роботи. Типові тестові завдання зно математика.
На його проведення відводиться 95 хвилин. Переказ оцінюється однією оцінкою, яка є середнім показником набраних балів за зміст та мовне оформлення/грамотність роботи
Учитель визначає варіанти тестів для кожного учня на власний розсуд, але так, щоб учні за сусідніми партами не виконували однакові варіанти.
Типи текстів: статті із періодичних видань листи (особисті, офіційні тощо) оголошення, реклама розклади (розклад уроків, руху поїздів тощо) меню, кулінарні рецепти програми (телевізійні, радіо тощо) особисті нотатки, повідомлення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.