лись всі біля свого будиночка, аж бачать: іде бичок-білий бочок і реве: «Му-у. Заблукав я у лісі, не знайду дороги. Допоможіть мені». Мешканці хатинки сказали йому: «Ми допоможемо тобі, але спочатку виконай наше завдання». Жабка загадала: «Промукай стільки разів, скільки я квакну». А ви, діти, уважно слухайте, чи вірно бичок виконав завдання. Якщо правильно — плесніть у долоні. Жабка квакнула один раз — бичок відповів: «Му-у». Скільки разів квакнула жабка? Скільки разів промукав бичок?» Бичку дають завдання інші тварини. Якщо бичок помиляється, діти виправляють помилки.
Гаражі . .85
Ланцюжок ..75
Пори року .. 56
яких зображена діяльність дівчинки (ляльки) в дитячому садку чи дома в різні частини доби фішки чотирьох кольорів, що можуть умовно позначати частину доби.
X і д. Вихователь в присутності дітей розставляє на столі різні іграшки і пропонує запам 8767 ятати їх розміщення. Діти заплющують очі, а вихователь міняє іграшки місцями. Розплющивши очі малята визначають, що змінилось. Викликана дитина відновлює попередній порядок розміщення іграшок.
Х і д. Варіанті: вихователь говорить дітям, що він буде показувати карточку із зображенням фігур, розміщених в один ряд. Потрібно швидко знайти у себе подібну і фішкою закрити зайву. Наприклад, серед 65 фігур (многокутників) одна фігура — овал. її потрібно закрити. За правильно і швидко виконане завдання діти одержують значок «Молодець!»
Х і д. На столі у вихователя геометричні фігури: круг, трикутник, квадрат. Викликана дитина повинна назвати ці фігури, після чого педагог просить її заплющити очі, а сам у цей час затискує якусь із фігур у руці. Дитина повинна відгадати, що в руці.
В а р і а н т 8: вихователь роздає дітям набори з площинних фігур, пропонує розглянути їх і викласти в один ряд фігури з трьома кутами, в другий — з чотирма, в третій — з п’ятьма і т. д.
Завдання. Закріплювати знання про натуральний ряд як систему чисел, про взаємозалежність суміжних чисел вправляти в лічбі у межах 65 в прямому і зворотному порядку закріплювати знання цифр і співвідношення їх із певною множиною і певним числом.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.