http://ontaninza.blogspot.com/ Реферат на тему японія

Реферат на тему японія

лись всі біля свого будиночка, аж бачать: іде бичок-білий бочок і реве: «Му-у. Заблукав я у лісі, не знайду дороги. Допоможіть мені». Мешканці хатинки сказали йому: «Ми допоможемо тобі, але спочатку виконай наше завдання». Жабка загадала: «Промукай стільки разів, скільки я квакну». А ви, діти, уважно слухайте, чи вірно бичок виконав завдання. Якщо правильно — плесніть у долоні. Жабка квакнула один раз — бичок відповів: «Му-у». Скільки разів квакнула жабка? Скільки разів промукав бичок?» Бичку дають завдання інші тварини. Якщо бичок помиляється, діти виправляють помилки.

Гаражі . .85

Ланцюжок ..75

Пори року .. 56

яких зображена діяльність дівчинки (ляльки) в дитя­чому садку чи дома в різні частини доби фішки чоти­рьох кольорів, що можуть умовно позначати частину доби.

X і д. Вихователь в присутності дітей розставляє на столі різні іграшки і пропонує запам 8767 ятати їх розміщен­ня. Діти заплющують очі, а вихователь міняє іграшки місцями. Розплющивши очі малята визначають, що змі­нилось. Викликана дитина відновлює попередній порядок розміщення іграшок.

Х і д. Варіанті: вихователь говорить дітям, що він буде показувати карточку із зображенням фігур, розмі­щених в один ряд. Потрібно швидко знайти у себе подіб­ну і фішкою закрити зайву. Наприклад, серед 65 фігур (многокутників) одна фігура — овал. її потрібно закри­ти. За правильно і швидко виконане завдання діти одер­жують значок «Молодець!»

Х і д. На столі у вихователя геометричні фігури: круг, трикутник, квадрат. Викликана дитина повинна назвати ці фігури, після чого педагог просить її заплющити очі, а сам у цей час затискує якусь із фігур у руці. Дитина повинна відгадати, що в руці.

В а р і а н т 8: вихователь роздає дітям набори з пло­щинних фігур, пропонує розглянути їх і викласти в один ряд фігури з трьома кутами, в другий — з чотирма, в третій — з п’ятьма і т. д.

Завдання. Закріплювати знання про натуральний ряд як систему чисел, про взаємозалежність суміжних чисел вправляти в лічбі у межах 65 в прямому і зворотному порядку закріплювати знання цифр і співвідношення їх із певною множиною і певним числом.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.