Х і д. Вихователь виставляє на фланелеграфі конячку і говорить: «Конячка вийшла з лошатами на луг погуляти, пощипати свіжої травиці, а лошата розпустувались і розбіглися хто куди. Конячка кличе діток: «Іго-го», але вони не чують і не йдуть до неї. Давайте допоможемо конячці. Коли вона прокричить один раз, ми знайдемо і принесем їй одне лошатко». (Силуети лошат заздалегідь розкладені в різних місцях кімнат.) Гра продовжується, поки не будуть знайдені всі лошата. В кінці вихователь запитує, скільки на лугу конячок, скільки лошат. Робить висновок: «Ми знаходили по одному лошаті і приносили його мамі-конячці, а тепер їх багато».
У посібнику подається система проведення дидактичних ігор з формування елементарних математичних уявлень у дітей від З до 7 років. Автори звертають особливу увагу на питання організації І методики проведення ігор.
придбати разом 8 літрів молока, але щоб нам налили у наші бідони порівну» або: «Я придбала 7 літри молока, а хочу, щоб долили ще декілька літрів і стало 5 літрів». Обладнання: каса, полиці з пляшками, банками та ін. Вода, забарвлена у білий колір.
Знайди собі пару . ..79
Завдання. Вправляти дітей у сприйманні розчленованої орнаментальної форми. Вчити називати і запам 8767 ятовувати частини (окремі фігури), їх просторове розташування: в центрі, вгорі, внизу, справа, зліва. Активізувати словник назвами геометричних фігур.
Внаслідок дії електричного поля можливі як гострі, так і хронічні ураження, порушення в системах і органах, функціональні зміни в діяльності нервово-психічної, серцево-судинної, ендокринної, кровоносної та інших систем. Зазвичай зміни діяльності нервової та серцево-судинної систем зворотні, і хоча вони накопичуються і посилюються з часом, але, як правило, зменшуються та зникають при виключенні впливу і поліпшенні умов праці. Тривалий та інтенсивний вплив електричного поля призводить до стійких порушень і захворювань.
Головна властивість електричного поля – дія на електричні заряди з деякою силою. За величиною цієї сили можна судити про величину поля. Поміщаючи один і той же електричний заряд в різні ділянки електричного поля, сила, яка діє на нього, буде змінюватися. Отже, величина поля в різних точках простору буде різною.
Х і д. Варіант 6: діти стоять у колі, вихователь — у центрі. Він кидає м 8767 яч дитині і називає слово. Дитина ловить м 8767 яч і кидає йому, називаючи слово протилежного значення: давно — недавно, довго — недовго, швидко — повільно, раніше — пізніше, часто — рідко і т. д.
В а р і а н т 7: упіймавши м 8767 яч, дитина повинна скласти речення із словом протилежного значення і кинути м 8767 яч вихователю. Наприклад, вихователь говорить: «Давно». Дитина: «Недавно ми ходили в
Замовити магістерську > > Замовити дипломну > > Замовити бакалаврську > > Замовити курсову > > Замовити контрольну > > Замовити лабораторну > > Замовити звіт > > Замовити реферат > > Замовити есе > > Замовити бізнес-план > >
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.