Реферат на тему насінина

Обладнання: площинні круг, квадрат, трикут­ник предмети круглої форми (м 8767 яч, куля, яблуко, блюд­це, ґудзики) квадратної (кубик, хустинка, карточка, лото) трикутної (призма, прапорець, морквина).

Завдання. Закріплювати й уточнювати знання дітей про частини доби: ранок, день, вечір, ніч. Вчити співвідносити з частинами доби вид і зміст своїй діяль­ності.

Обладнання: іграшковий ведмедик, намальова­ний на аркуші паперу план лялькової кімнати, на якому меблі позначені геометричними фігурами (круг, квадрат, прямокутник), маленький червоний кружечок (фішка).

Вартість квитків на поїзд 8975 667 Львів-Харків за маршрутом Здолбунів-Полтава становить 85-667 грн. плацкарт і 675-685 грн. купе залежно від фірмовості вагону.

Х і д. Варіант І: вихователь пропонує уважно розглянути предмети в груповій кімнаті. Він називає число, а діти називають стільки предметів, скільки є в кімнаті, наприклад, 9 вікна, 9 великі машини, 9 прапорці на столі вихователя і т. д. Виграє той, хто швидше і пра­вильно назве всі предмети заданої кількості.

Завдання. Вправляти дітей у вмінні розрізняти велику кількість предметів (багато) та окремі предмети (один), здійснювати просторово-кількісний аналіз групо­вої кімнати. Сприяти розвиткові мислення, пам 8767 яті, сприймання, уваги. Виховувати уміння координувати свої дії з рухами і діями товаришів (одночасно розпочинати й закінчувати).

Гаражі . .85

X і д. До дітей в гості приходять 7 казкових персона­жі — товстий ведмідь і тонкий вовк (можуть бути інші). Для них діти шукають в груповій кімнаті відповідно товсті і тонкі предмети, дарують гостям.

Рецензенти: Грибанова А. К., викладач Київського педагогічного інституту ім. М. Драгоманова, канд. пед. наук, Кириченко О. М., методист д/з № 657 м, Києва.

Х і д. Варіант 6: вихователь розміщує «гаражі» — стільчики, на спинках яких прикріплені числові карточки. Потім роздає кожній дитині числову карточку — номер автобуса. Діти розбігаються по кімнаті. За сигналом вихователя «Автобуси в гаражі!» заїжджають (стають за стільчиком) у свій гараж з відповідною числовою карточкою. Якщо в один гараж заїхало кілька автобусів, вони вишиковуються один за одним. Начальник автопарку (вихователь або дитина) перевіряє правильність заїзду автобусів. У ході гри діти можуть обмінюватись карточками.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.