X і д. Вихователь пропонує дітям піти до магазину й уважно роздивитися, що там є. Діти оглядають прилавок із товарами, називають їх. Потім по черзі підходять до продавця (вихователя), вибирають потрібний товар («Я хочу купити великий червоний м 8767 яч»). Якщо правильно характеризують, одержують покупку.
X і д. У групу вноситься поштова сумка з листами для дітей. Вихователь виймає конверти, роздає дітям. Пропонує відкрити конверт, роздивитись, що намальовано на листівці, і полічити предмети. Викликана дитина показує свою листівку всім дітям, називає, що намальовано і скільки. Якщо товариш сказав правильно, всі нахиляють голову вперед, якщо неправильно — роблять заперечливі рухи головою.
Бичок — білий бочок ..68
Х і д. Варіант 6: діти розглядають іграшки і предмети, що лежать на столі. Викликана дитина заплющує очі, в цей час вихователь забирає один предмет і замінює його контрастним за величиною. Дитина повинна сказати, що змінилось: який предмет зник і який з 8767 явився, порівняти їх за величиною.
Навпаки ..55
Купання ляльок . ..57
Де ведмедик? . ..55
Обладнання: З демонстраційні геометричні фігури, прикріплені до стільчиків, по одній геометричній фігурі на кожну дитину.
Х і д. Варіанті: педагог звертає увагу вихованців на конверти з листами: «Діти, вночі, коли нікого не було в груповій кімнаті, до нас залетів. Карлсон і приніс в по-
Впізнай на дотик .. .86
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.