Реферат на тему доба європейського відродження

Обладнання: серветка (хустина), предмети кру­глої, квадратної, трикутної і прямокутної форми різної величини — блюдечка, ґудзики, кільця, коробочки, ліній­ки, олівці, прапорці, башточки тощо.

Що там? . .88

Гаражі . .85

X і д. Вихователь пропонує дітям піти до магазину й уважно роздивитися, що там є. Діти оглядають прила­вок із товарами, називають їх. Потім по черзі підходять до продавця (вихователя), вибирають потрібний товар («Я хочу купити великий червоний м 8767 яч»). Якщо пра­вильно характеризують, одержують покупку.

Нарешті знайшов. Щукаю по інтернету оф сайти УЗ. Толку мало, для кого вони працюють. Прошу ціну купейного квитка ст. Тернопіль-ст. Маріуполь з . За відповідь буду дякувати.

Обладнання: демонстраційні цифрові карточки, цифрові карточки від 6 до 65 на кожну дитину, карточки з прикладами на додавання і віднімання у вихователя.

Ганнусин день народження .76

X і д. В різних місцях групової кімнати вихователь розкладає стрічки, що відрізняються розміром. Потім роздає дітям стрічки різного розміру і кольору. Вказує на стрічку-зразок і пропонує знайти таку саму за довжи­ною, потім — довшу, далі — коротшу. Перевіряє пра­вильність виконання завдання.

Хто швидше назве? ..69

X і д. У групу вноситься поштова сумка з листами для дітей. Вихователь виймає конверти, роздає дітям. Пропонує відкрити конверт, роздивитись, що намальовано на листівці, і полічити предмети. Викликана дитина показує свою листівку всім дітям, називає, що намальовано і скільки. Якщо товариш сказав правильно, всі нахиляють голову вперед, якщо неправильно — роблять заперечливі рухи головою.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.