Обладнання: серветка (хустина), предмети круглої, квадратної, трикутної і прямокутної форми різної величини — блюдечка, ґудзики, кільця, коробочки, лінійки, олівці, прапорці, башточки тощо.
Що там? . .88
Гаражі . .85
X і д. Вихователь пропонує дітям піти до магазину й уважно роздивитися, що там є. Діти оглядають прилавок із товарами, називають їх. Потім по черзі підходять до продавця (вихователя), вибирають потрібний товар («Я хочу купити великий червоний м 8767 яч»). Якщо правильно характеризують, одержують покупку.
Нарешті знайшов. Щукаю по інтернету оф сайти УЗ. Толку мало, для кого вони працюють. Прошу ціну купейного квитка ст. Тернопіль-ст. Маріуполь з . За відповідь буду дякувати.
Обладнання: демонстраційні цифрові карточки, цифрові карточки від 6 до 65 на кожну дитину, карточки з прикладами на додавання і віднімання у вихователя.
Ганнусин день народження .76
X і д. В різних місцях групової кімнати вихователь розкладає стрічки, що відрізняються розміром. Потім роздає дітям стрічки різного розміру і кольору. Вказує на стрічку-зразок і пропонує знайти таку саму за довжиною, потім — довшу, далі — коротшу. Перевіряє правильність виконання завдання.
Хто швидше назве? ..69
X і д. У групу вноситься поштова сумка з листами для дітей. Вихователь виймає конверти, роздає дітям. Пропонує відкрити конверт, роздивитись, що намальовано на листівці, і полічити предмети. Викликана дитина показує свою листівку всім дітям, називає, що намальовано і скільки. Якщо товариш сказав правильно, всі нахиляють голову вперед, якщо неправильно — роблять заперечливі рухи головою.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.