Варіант 7: діти сидять за столами. їм роздають цифрові карточки. Вихователь називає число, діти мовчки піднімають карточку з цифрою, що позначає попереднє число.
X і д. У декількох місцях кімнати стоять «ворота» з числовими карточками на них. Дітям роздають карточки з різною кількістю зображених предметів. Кожен повинен пройти в свої ворота, попередньо полічивши зображення на предметній карточці і на числовій.
Заявки туристичних операторів обробляються в автоматичному режимі о хвилині, тому гіпотетично така ситуація можлива, але на практиці неймовірна. В разі відмови, вимагайте прізвище касира та звертайтеся з офіційним запитом до відповідної дирекції Укрзалізниці.
X і д. На краю столу на підставці розкладені площинні геометричні фігури (по одній ліворуч). Діти сидять півколом, у вихователя — мішечок з предметами. Діти по черзі виймають з нього один предмет, називають, визначають форму і кладуть поряд з фігурою-зраз-ком. У разі потреби вихователь допомагає: «Це круглої форми». При повторному проведенні гри можна змінити-набір предметів, зменшити або збільшити кількість їх.
6) Добирає і придумує програмні завдання, чітко їх визначає, встановлює місце гри в системі навчання. Хоч окремі ігри й можуть бути цікавими для дітей, але, використовуючи їх поза системою, не можна досягти навчального й розвиваючого ефекту. В цьому посібнику вміщено дидактичні завдання лише з формування математичних уявлень. Використовуючи гру як засіб усебічного розвитку, вихователь доповнює її завданнями, спрямованими на розвиток сенсорних процесів, мови, пізнавальних інтересів і розумових здібностей, виховання моральних якостей і вольових рис особистості дітей. Наприклад, плануючи проведення гри «Хто швидше» (тема «Кількість і лічба», підготовча група), вихователь передбачає реалізацію таких завдань: «Формувати уявлення про те, що будь-яке число можна скласти з двох менших чисел
В а р і а н т 7: вихователь і діти викладають на фланелеграфі або дошці-аплікаторі план групової кімнати. Визначають вікна, двері, розміщують великий прямокутник (стіл вихователя), далі — маленькі прямокутники й квадратики — дитячі столики із стільчиками (при цьому називають імена дітей, які сидять за кожним столиком).
В а р і а н т 7: за сигналом вихователя команди розходяться по кімнаті, за другим сигналом діти стають в колони відповідно до номерів. Виграє та команда, яка швидше збереться.
Завдання. Продовжувати вчити дошкільників визначати словом положення того чи іншого предмета стосовно дитини, яка орієнтується. Закріпити вміння
X і д. Вихователь роздає карточки із зображенням різної кількості (від 6 до 5) предметів одягу для дівчаток і хлопчиків і пропонує вдягти хлопчиків і дівчаток на прогулянку. Потім виставляє картки (не по порядку), на яких зображена різна кількість хлопчиків чи дівчаток. Діти, у яких на карточках відповідна кількість предметів одягу, виставляють їх на вітрину.
Варіант 7: вихователь роздає дітям карточки з числовими фігурами. Показує карточку з цифрою — діти піднімають відповідну свою.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.