Реферат на тему основні джерела забруднення атмосфери

Середня група Коли це буває? . ..98

Відгадай, що де знаходиться .. ..59

Що змінилось? .87

Х і д. Варіанті: вихователь дає завдання назвати в кімнаті всі предмети певної форми. Діти називають по черзі. За правильну відповідь дитина одержує фішку. Ви­грає той, хто більше назве предметів.

Після цього викликає дитину: «Куди ти хочеш піти? Вправо підеш — ведмедя знайдеш, вліво підеш — зайця знайдеш, вперед підеш — кошик знайдеш, назад пі­деш — прапорець знайдеш». Дитина має вибрати напря­мок, назвати його, віднайти предмет і охарактеризувати його просторове розміщення: «Я вліво пішов і знайшов за шафкою зайця».

Варіант 7: дітям роздаються цифрові карточ­ки. Ведучий дає команду: «Числа, станьте в прямому порядку!» або «Числа, станьте в зворотному порядку!»

X і д. У різних кінцях кімнати прикріплені картки, на яких зображена певна геометрична фігура,— це «номер» гаража. Дітям роздають по одній картці з фігурою на ній — це «номер» машини. За сигналом вихователя «Ма­шини їдуть» діти розходяться по кімнаті, імітуючи їз­ду. За сигналом «Машини, в гараж!» кожний заїжджає у свій гараж із відповідним знаком. Вихователь активізує запитаннями: «Який номер твоєї машини? До якого гаража ти поїдеш?» Потім діти обмінюються картками.

В а р і а н т 7: вихователь показує картку з геометрич­ними фігурами. Викликана дитина називає, скільки фігур зображено і які. Діти запам 8767 ятовують зразок і відтво­рюють його в зошиті в клітинку. Викликана дитина описує виконання завдання, наприклад: великий квадрат, всередині нього круг, у крузі — трикутник.

Доброго дня!Підкажіть, будь-ласка, на липень 7566 яким потягом можна буде зі Львова добратись до Бердянська.І яка вартість купе дорослого і 6 річної

то», «мало». Після цього всіх матрьошок складають в одну велику машину, вони від 8767 їжджають: тепер їх знову стало багато.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.