Х і д. Варіанті: педагог звертає увагу вихованців на конверти з листами: «Діти, вночі, коли нікого не було в груповій кімнаті, до нас залетів. Карлсон і приніс в по-
X і д. у кожної дитини на столі башточка. Вихователь пропонує роздивитись її і розібрати, покласти кільця на столі в зростаючому порядку. Після цього діти нанизують кільця на стержень, починаючи з найбільшого. Хто швидше і правильно збере, виграє (одержує фішку).
X і д. У групу вноситься поштова сумка з листами для дітей. Вихователь виймає конверти, роздає дітям. Пропонує відкрити конверт, роздивитись, що намальовано на листівці, і полічити предмети. Викликана дитина показує свою листівку всім дітям, називає, що намальовано і скільки. Якщо товариш сказав правильно, всі нахиляють голову вперед, якщо неправильно — роблять заперечливі рухи головою.
В а р і а н т 7: упіймавши м 8767 яч, дитина повинна скласти речення із словом протилежного значення і кинути м 8767 яч вихователю. Наприклад, вихователь говорить: «Давно». Дитина: «Недавно ми ходили в
Рибалки (Нептун та рибки) .. ..68
Х і д. Вихователь заздалегідь розкладає в різних місцях кімнати гриби (на столах, поличках, підвіконні, підлозі і т. д.). Всі діти беруть в руки кошики і йдуть з вихователем збирати гриби: кожний кладе в свій кошик по одному грибу. Вихователь говорить: «Оленка знайшла один гриб. Скільки грибів ти поклала в кошик? Василько також знайшов гриб. Скільки ти знайшов грибів?» Зібравши всі гриби, діти підходять до столу і викладають із своїх кошиків гриби у великий кошик. Вихователь запитує: «Скільки ти поклав грибів? Скільки залишилося в твоєму кошику? Скільки було в тебе грибів? Скільки грибів у великому кошику?» В кінці робить висновок: «У кожного було по одному грибу, у великому кошику стало багато».
Номер будинку ..77
Людина не може безпосередньо , за допомогою органів чуттів, сприймати електричне поле, проте об’єктивність його існування, матеріальність, доведено експериментально. Поле, як і речовина, є однією з форм існування матерії.
У посібнику подається система проведення дидактичних ігор з формування елементарних математичних уявлень у дітей від З до 7 років. Автори звертають особливу увагу на питання організації І методики проведення ігор.
Завдання. Закріплювати знання про величину предметів: вчити помічати порушення в рівномірності зростання (чи зменшення) величини.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.