Реферат на тему херсонес таврійський

Виграє та команда, яка перша правильно і швидко виконає завдання. При повторному проведенні гри да­ються інші таблички-схеми.

X і д. На краю столу на підставці розкладені площин­ні геометричні фігури (по одній ліворуч). Діти сидять півколом, у вихователя — мішечок з предметами. Діти по черзі виймають з нього один предмет, називають, визначають форму і кладуть поряд з фігурою-зраз-ком. У разі потреби вихователь допомагає: «Це круглої форми». При повторному проведенні гри можна змінити-набір предметів, зменшити або збільшити кількість їх.

очі, відгадують, котрої іграшки не стало. Ховати іграшку може і дитина, інші — відгадують. Обладнання: п 8767 ять різних іграшок.

Водій .65

Подорож .89

Вихователь звертає увагу на дитячі столи, які розташовані буквою П, і пропонує їм викласти із площинних геометричних фігур той предмет (іграшку), який їм найбільше сподобався під час мандрівки.

обладнання: карточки-таблички із зображенням різної кількості трикутників (від 6 до 5), картонки — номери машин із зображенням відповідної кількості кружечків.

Склади такий самий візерунок ..55

Ступінь біологічного впливу полів на організм людини залежить від частоти коливань, напруженості та інтенсивності поля, тривалості його впливу. Учені встановили, що найбільшу небезпеку для організму представляє тривале опромінення впродовж декількох років.

Х і д. Варіант 6: діти сидять на стільчиках по колу. Вихователь проходить за стільчиками і торкається рукою деяких дітей. Вони закладають руки за спину, а вихователь кладе їм в руки дрібні предмети. Діти лічать їх, не виймаючи рук із-за спини. Вихователь називає число. Той, у кого стільки ж предметів, показує їх. Всі разом перевіряють правильність виконання завдання (кожного разу перевіряти не доцільно — це затягує гру).

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.