http://ontaninza.blogspot.com/ Список професій після 9 класу

Список професій після 9 класу

Підрозділи група обліку та придатність до військової служби зазначеного розділу не заповнюються.

78. Генеральний штаб Збройних Сил щороку до 6 березня затверджує штабам оперативних командувань план перевірки стану військового обліку в державних органах, на підприємствах, в установах та організаціях, який доводиться штабами оперативних командувань до відома відповідних керівників.

…Мені цікаво навчатися в університеті, тому що я отримую не тільки професійну підготовку, але й беру участь у безкоштовних закордонних обмінах та стажуваннях. У минулому році я була в США, в цьому році я планую паралельно навчатися в магістратурі з англійської мови в ІДГУ та Великій Британії, отримати одночасно два дипломи.

Коефіцієнти К6, К7, К8, К9, К5 встановлює виш із точністю до 5,56: К6, К7, К8 встановлюють на рівні не менше 5,7 кожний. Сума коефіцієнтів К6, К7, К8, К9, К5 для кожної конкурсної пропозиції має дорівнювати 6.

українська мова та література  іноземна мова (англійська, німецька, французька) математика історія.  

своєчасність та повнота складання і надсилання до районного (міського) військового комісаріату списку громадян, які підлягають приписці до призовної дільниці

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх кадрових подій!

…В нашому університеті відчуваєш справжнє студентське життя, є багато можливостей для яскравого спілкування з однолітками, творчої самореалізації, вияву молодіжної ініціативи, модернового навчання та відпочинку. Я розумію, що моя подальша успішна доля залежить передусім від мене, моєї наполегливої студентської праці – якісного навчання.

До 85 квітня зареєстровані учасники отримають на своїх інформаційних сторінках запрошення-перепустки. Там буде зазначено час і місце проведення тестувань.

________________________________________________________________________, (найменування районного (міського) військового комісаріату)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.