http://ontaninza.blogspot.com/ Гдз фізика 9 класс шут м і

Гдз фізика 9 класс шут м і

А я знаю, щоСвятий Миколай має владу над холодними вітрами й морськими штормами, рятує потопаючі кораблі, тому рибалки Причорномор’я приносили йому в жертву перший улов.

небі метушня і рух – Янголята працю мають: От, одні несуть кожух Для Святого Миколая. 5.Інші лагодять санки, Навантажують  дарунки, Світять край шляху зірки

Оля:  Сьогодні треба нам скоріше закінчити всю свою роботу. І раніше лягати спати. Адже завтра день Святого Миколая. Він вже напевно зі своїми янголами вирушає на небесній колісниці в дорогу, на Землю, щоб зустрітися з чемними і добрими дітьми, яких він дуже любить і всім приносить подарунки.

Мама:   Що ж ,дітки, Миколай  з ангелами затримується мабуть  у Борщеві, але скоро прийде сюди. Сидіть діти чемно і ждіть його.

Петрик:  ( Розкриває зошит і книжку). О, я вже все виконав. Іду погуляю до хлопців. Ось Михайлик з клюшкою з’явився. Я довго не буду…

А я, звісно, Веселун! Гей! До нас прийшла зима! Веселішої нема! Нумо, хлопці та дівчата, Перевіримо санчата, Також лижі, ковзани – Чи годяться ще вони?! Лід міцний вже на ріці…

Антипко:  (б’є його ще раз різкою) Ну досить, з тобою я ще розправлюся в пеклі. Будеш носити півроку смолу і смолитись на вогні цілий місяць, щоб добре запам’ятав, як треба виконувати мої накази. А зараз я прощаю тобі, бо є важливіші накази, завдання. Я дізнався, що по землі мандрують святий Миколай зі своїми Ангелами. Наше завдання – їх одурити і викрасти найбільше подарунків. Він буде роздавати їх чемним дітям, а я буду брехати на них, що вони погані, ліниві, а ти підбріхуй, кради з кошика все, що вдасться. Бо у нас як не збрешеш, не схитруєш, не вкрадеш, то не проживеш.

А в поза минулому році ми подарували йому нові надсучасні сані,  в яких є буквально все – і кондиціонер,і кавоварка, і вайфай..ох!

Антипко:  ( Говорить шепотом) Ходи, на вулицю до мене, не мучся, не трудись! Тут так весело, повно розваг. Он хлопці в хокей грають. Кинь все!

Геть, пекельна сило темна, Ізчезай, де тьма підземна. Хай засяє світ ясний, Миколай іде Святий! Звучить чарівна музика. З’являється Миколай.  Миколай. Я прибув до вас сьогодні З сонячного раю, З неба вам привіт приношу і благословляю. Всі моліться щиро Богу, І батьків шануйте, Ви старанно всі учіться, Й надто не пустуйте, Всіх дітей, що добрі, щирі, З святом привітаю. І для кожної дитини Я дарунки маю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.