- Ну от така гра. Мене тато навчив, і вона просто чудова, -почала пояснювати Полліанна. - Ми завжди в неї грали, з того часу, як я була зовсім маленькою. Я розповіла про неї леді з Жіночої допомоги, і дехто з них приєднався до гри.
і чотири томи оповідань, у пам&rsquo яті читачів вона залишилася передусім авторкою повісті про дівчинку, яка навчала дітей і дорослих бути щасливими.
Виховна година „Не потрап в лабіринт“ розрахована на учнів І -ІІІ курсів професійно – технічних училищ. В ній можуть бути задіяні більше 85 дітей. Такий захід можна дати як показовий, відкритий.
вчити визначати тему і мету тексту,добирати заголовок розвивати вміння складати речення зі слів, поширювати речення вчити слова, близькі за значенням, збагачувати словник учнів, інтерес до вивчення рідної мови.
- Це ж треба, - стиха мовила міс Поллі. - Що за дивна дитина? - Раптом вона спохмурніла: - Вона рада, що я її покарала, а мені не варто перейматися, що я це зробила. І їй подобається жити зі мною! Дивина, та й годі, - мовила міс Поллі, знов беручи книжку.
Психолог навчає на конкретних прикладах як підліткам можна відмовитися від проби а вихователь під час проведення рольової гри „Пресинг“ допомагає учневі, який грає роль жертви, відмовитися викурити сигарету з використовуючи при цьому набуті знання.
Електронні версії збірників завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з предметів інваріантної складової Типових навчальних планів:
З боку Ненсі почувся дивний звук - ніби вона схлипувала. Коли ж Полліанна повернулася до неї, дівчина знов схилилася над валізою. Біля одного з вікон Полліанна радісно скрикнула й сплеснула в долоні.
- Як почуваєшся, Полліанно, я. - почала було міс Поллі, але закінчити не встигла. Дівчинка побігла через усю кімнату й припала до колін тітки, яка була зовсім не готова до такого повороту.
«Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 9 клас» (Бикова К. І., Кошкіна Ж. О.)
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.