http://ontaninza.blogspot.com/ Гдз по хімія 8 класс о год ярошенко

Гдз по хімія 8 класс о год ярошенко

7. ангел. Добрий Отче, Миколаю, ось про що тебе благаю, Щоб в усіх була здорова мати, й не хворів ніколи тато. До дітей 6 ангел. Дух святий хай з вами буде,

Веселун. Добре, згоден я з тобою, Ось дивися: вчених троє. Звіздарі та астрономи! Від зірок їм все відомо! (входять астрономи, вдивляються в небо) 6 астроном. Онде зірочка летить!

В ніч на день Святого Миколая святий розносить подарунки та підкладає їх під подушку. Солодощі, яблука, горіхи та печиво дістається лише слухняним дітлахам. Тим же хто цілий рік пустував святий Миколай підкладає під подушку різочку, як попередження на наступний рік.

Геть, пекельна сило темна, Ізчезай, де тьма підземна. Хай засяє світ ясний, Миколай іде Святий! Звучить чарівна музика. З’являється Миколай.  Миколай. Я прибув до вас сьогодні З сонячного раю, З неба вам привіт приношу і благословляю. Всі моліться щиро Богу, І батьків шануйте, Ви старанно всі учіться, Й надто не пустуйте, Всіх дітей, що добрі, щирі, З святом привітаю. І для кожної дитини Я дарунки маю.

Чортеня : Бачите, це було у школі. Я заліз Михайликові у вухо і чекав нагоди, щоб намовити його до гріха. Аж бачу: його товариш показує у класі гарну книжечку з цікавими малюнками. Моєму Михайлику аж очі засвітилися. Добре, думаю собі, ось зараз виконаю ваше, пане Антипку, завдання.

Оля:  Сьогодні треба нам скоріше закінчити всю свою роботу. І раніше лягати спати. Адже завтра день Святого Миколая. Він вже напевно зі своїми янголами вирушає на небесній колісниці в дорогу, на Землю, щоб зустрітися з чемними і добрими дітьми, яких він дуже любить і всім приносить подарунки.

Завітає Миколай На зимове свято, Подарунки принесе, Буде роздавати. ПРИСПІВ: Циганський танок. Вбігає  бабаЯга Баба Яга. (Розлякуючи дітей) Розбігайтеся скоріш від мене, Зараз танцювати я почну! Що це там виблискує яскраво, Подарунки мабуть, зараз проковтну! Я знаю не чекали Бабусеньку Ягу. І навіть не впізнали Бо я уся в снігу Миколай вам принесе багато Подарунків у мішку своїм. Можу я вам свято зіпсувати, Якщо всі цукерочки поїм! Ну, що, перелякались? Та боїтесь дарма! Бо майже двісті років Зубів моїх нема!

А я чула з переказів, що одного разу, коли Господь Бог запросив усіх святих до себе на вечерю, запізнився лише Миколай. Прийшов він пізно, у подертій одежині й брудних чоботах і пояснив Усевишньому, що допомагав дядькові витягати воза, який загруз серед дороги в болоті.

Мама:  Нагодуй їх добре і скоро вертайся. Ось вже темна ніч чорними крилами накрила землю. Святий Миколай вже, певне, в дорозі. Чи не обмине він нашої хати? Щоб запросити його до нас, заспіваймо пісню до святого Миколая.

Антипко:  За такі слова хвалю тебе. Думаю, що успіх буде у нас великий. Вже слинка тече мені  з рота на згадку про смачні яблука і цукерки. І такий радий…

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.