http://ontaninza.blogspot.com/ Гдз хімія 8 клас о в григорович 2018

Гдз хімія 8 клас о в григорович 2018

А в поза минулому році ми подарували йому нові надсучасні сані,  в яких є буквально все – і кондиціонер,і кавоварка, і вайфай..ох!

А я чула з переказів, що одного разу, коли Господь Бог запросив усіх святих до себе на вечерю, запізнився лише Миколай. Прийшов він пізно, у подертій одежині й брудних чоботах і пояснив Усевишньому, що допомагав дядькові витягати воза, який загруз серед дороги в болоті.

У мене пропозиція. Кожний рік Святий Миколай приносить нам подарунки за добрі вчинки. А давайте і ми зробимо йому подарунок.

Петрик:  ( Розкриває зошит і книжку). О, я вже все виконав. Іду погуляю до хлопців. Ось Михайлик з клюшкою з’явився. Я довго не буду…

Св. Миколай є «старшим» серед святих: опікується воїнами, володіє ключами від неба. Але більшість часу він проводить на землі, допомагаючи бідним у скруті, мандрівникам у дорозі, мореплавцям на морі.

Веселун. Добре, що казкова сила До нас на свято прилітала – Про подарунки вона нагадала! Хто ж це їх до нас приніс?

Танок Сніжинок. Зима. Мої донечки – Сніжинки! Довго вам було летіти. Тому вам, мої маленькі, Треба трішки відпочити. Ляжте тихо ви на землю На дорогах, біля гаю, На дахи в містах і селах. Ну а я вам заспіваю. Пісня «Робіть добро»

Геть, пекельна сило темна, Ізчезай, де тьма підземна. Хай засяє світ ясний, Миколай іде Святий! Звучить чарівна музика. З’являється Миколай.  Миколай. Я прибув до вас сьогодні З сонячного раю, З неба вам привіт приношу і благословляю. Всі моліться щиро Богу, І батьків шануйте, Ви старанно всі учіться, Й надто не пустуйте, Всіх дітей, що добрі, щирі, З святом привітаю. І для кожної дитини Я дарунки маю.

7. ангел. Добрий Отче, Миколаю, ось про що тебе благаю, Щоб в усіх була здорова мати, й не хворів ніколи тато. До дітей 6 ангел. Дух святий хай з вами буде,

Посібник призначено для підготовки та проведення державної підсумкової атестації з математики в основній школі. Він містить 67 варіантів атестаційних робіт, з яких кожні чотири є однотипними. Зміст усіх завдань відповідає державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів з математики.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.