http://ontaninza.blogspot.com/ Світова література 7 класс: авторські уроки авторы: л а чередник

Світова література 7 класс: авторські уроки авторы: л а чередник

…Я обрала Ізмаїльський державний гуманітарний університет, бо це для мене економічно вигідно. Він знаходиться недалеко від мого міста, є багато бюджетних місць, якісний недорогий гуртожиток та спонсорські стипендії для студентів. Коли я подорослішаю, після отримання бакалавра я вже буду визначатися, в який університет далі вступати.

Для тих, хто вже закінчив такі навчальні заклади і мають атестат про здобуття повної загальної середньої освіти, вибір предметів ЗНО на їх власний розсуд.

«Зі студентської аудиторії…» (Чому Ви обрали для отримання якісної вищої освіти Ізмаїльський державний гуманітарний університет?):

Перед поданням необхідних документів вам необхідно  добре подумати, до якого вишу і на яку спеціальність він хоче найбільше. Пріоритетність, визначена вступником у заяві про участь у конкурсі, не може бути змінена протягом вступної кампанії.

…Сначала после школы мне трудно было привыкнуть к университетской учебе. Что мне нравится в небольшом, но уютном Измаильском университете, так это теплое, даже семейное, чисто человеческое, уважительное отношение педагогов к студентам. Такое отношение, к сожалению, не часто встретишь в известных крупных вузах Украины. Я учусь одновременно в Измаиле и Италии, это трудно, но благодаря дистанционному обучению я получу сразу два диплома.

Однією з новацій вступної кампанії 7568 року стане скорочення кількості заяв , які можуть подати вступники, з 9 до 7. Абітурієнти матимуть змогу подати до семи заяв на місця державного та регіонального замовлення не більш ніж із чотирьох спеціальностей. Подання заяв на конкурсні пропозиції за кошти фізичних або юридичних осіб обмежуватись не буде.

Додаток 65. Правила прийому для здобуття вищої освіти в ІДГУ осіб, які проживають на тимчасово окупованій території України

«Мій істфак, цей живий 8­й поверх університету на проспекті, поріг якого довелося переступати тисячі разів з різними думками, ідеями та емоціями, – все це відтінки безцінного досвіду моїх авторитетних учителів, посмішок моїх улюблених однокурсників, перемог та досягнень моїх дорогих колег».

У вступній кампанії 7568 року, за умови вступу на бюджетну пропозицію,  7 конкурсні предмети для вступу до вишів будуть фіксованими, а третій вступник зможе обрати з двох альтернативних варіантів. Перелік конкурсних предметів матиме наступний вигляд: перший предмет – українська мова та література (фіксований), другий предмет – профільний (фіксований), третій предмет – на вибір з двох предметів, що закріплені за кожною окремою спеціальністю (альтернативний). (Додаток №9 Умов прийому до ВНЗ у 7568 році).

«Я з гордістю можу сказати: «Я – випускниця факультету іноземних мов Ізмаїльського державного гуманітарного університету». Найбільше на факультеті мені подобалась атмосфера – творча співпраця викладачів і студентів. На нашому факультеті працюють талановиті, енергійні, висококваліфіковані викладачі, справжні майстри своєї справи».

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.