http://ontaninza.blogspot.com/ Усі гдз 5 класу

Усі гдз 5 класу

Виконують пісню на мотив «Циганочки» В світі десь блукає свято Гарне і веселе, А сьогодні прийде в гості До тебе й до мене. ПРИСПІВ: Ех, раз, іще раз! Хай танцює цілий клас. Ех, раз, іще раз Миколая свято в нас!

Завітає Миколай На зимове свято, Подарунки принесе, Буде роздавати. ПРИСПІВ: Циганський танок. Вбігає  бабаЯга Баба Яга. (Розлякуючи дітей) Розбігайтеся скоріш від мене, Зараз танцювати я почну! Що це там виблискує яскраво, Подарунки мабуть, зараз проковтну! Я знаю не чекали Бабусеньку Ягу. І навіть не впізнали Бо я уся в снігу Миколай вам принесе багато Подарунків у мішку своїм. Можу я вам свято зіпсувати, Якщо всі цукерочки поїм! Ну, що, перелякались? Та боїтесь дарма! Бо майже двісті років Зубів моїх нема!

Геть, пекельна сило темна, Ізчезай, де тьма підземна. Хай засяє світ ясний, Миколай іде Святий! Звучить чарівна музика. З’являється Миколай.  Миколай. Я прибув до вас сьогодні З сонячного раю, З неба вам привіт приношу і благословляю. Всі моліться щиро Богу, І батьків шануйте, Ви старанно всі учіться, Й надто не пустуйте, Всіх дітей, що добрі, щирі, З святом привітаю. І для кожної дитини Я дарунки маю.

Марійка:  А ти постарайся швидше вивчити уроки, адже скоро повертається мама з роботи, а у нас ще багато домашніх обов’язків. Тобі ж мама доручила принести хліба з магазину, нагодувати кроликів, коли ж ти встигнеш?

Мама:  От бачиш, який ти безсердечний. Ніколи голодний не був, то і не знаєш, що таке голод. Голод страшний для тварин і людини. Гріх великий так робити. А ще сьогодні у надвечір’я свята святого Миколая.

Миколай. Це дуже легко мені відгадати, буду зі святом усіх вас вітати! Вчителі, батьки і діти, радий я як не радіти? Якщо в світлій цій оселі, ви здорові та веселі! Сподіваюсь, що між вами не зустрінусь з пустунами. У цій школі гарні діточки живуть, Всі батькам допомагають, Зло добром перемагають!

А в поза минулому році ми подарували йому нові надсучасні сані,  в яких є буквально все – і кондиціонер,і кавоварка, і вайфай..ох!

Шлють на землю поцілунки. ів у сані Миколай В митрі й теплих рукавицях: «Янголику, поганяй, Щоб на землю не спізниться!» іблом сяє з неба путь, Мигають зірки, мов іскри, Коні вихром так женуть – Ще скоріше шлеться вістка… ітвора ж гуде, мов рій,

(чути голосний гавкіт собак, влітає як вихор чорт, Антипко, одягнутий у чорний костюм з рогами, в руках в’язка березових прутів)

А я, звісно, Веселун! Гей! До нас прийшла зима! Веселішої нема! Нумо, хлопці та дівчата, Перевіримо санчата, Також лижі, ковзани – Чи годяться ще вони?! Лід міцний вже на ріці…

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.