Куріпка сіра гадюка степова бабак
9. Ховрах, тхір степовий, ласка, заєць-русак, мишівка степова, лисиця звичайна, тушканчик великий, кінь Пржевальського, зебу, антилопа, муфлон, олень лебідь, дрохва, степовий орел, журавель, сіра гуска, африканський страус.
5. Горностай, рись, видра річкова, заєць-біляк, сова бородата, лелека чорний, журавель сірий, глухар із комах жук-олень, махаон, бражник голова.
Усі тіла складаються з речовин. Кожна речовина має характерні ознаки властивості: колір, блиск, запах, прозорість, розчинність та інші.
Завдання 7. Запишіть, чим відрізняються між собою природні зони (причини зміни зон &ndash нерівномірне нагрівання, форми поверхні, розташування на Землі). Перевірте записи один одного. За потреби - доповніть.
9. Ропуха сіра, тритон, жаби, ящірки, вужі, гадюка звичайна, корольок жовтоголовий, кріт, заєць-русак, козуля, дикий кабан, ласка, горностай, куниця лісова, лисиця, тхір темний, вовк, лось, олень.
Для виробництва продуктів харчування і ліків використовують крохмаль. Крохмаль це білий порошок, який не розчиняється в холодній воді, а в гарячій набухає, перетворюючись на клейстер. Він утворюється в листках і стеблах рослин. Особливо багато крохмалю в бульбах картоплі, зернах пшениці, рису, кукурудзи.
Користуючись підручником (с. 669), виконай завдання навчального проекту. Запиши одержані результати в таблицю. Зроби висновок.
8 6 9 7
Дослід. У склянку з водою вкинь грудочку акварельної фарби. Не перемішуй розчин. Спостерігай, що відбувається. Замалюй. Зроби висновки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.