Але інтерес до вивчення математичних та природничих дисциплін у середній школі знижується, що негативно позначається на інженерно-технічній та природничій освіті. Учитель середньої школи як провідник базових знань повинен знайти додаткові резерви для формування мотивації у вивченні свого предмета — методичні матеріали, які здатні підвищити ефективність навчального заняття та спонукати учнів до здобуття знань.
Комунікативному вихованню школярів надається особливе значення, тому що успіх у мовленнєвому розвитку визначає й результативність засвоєння інших шкільних дисциплін, створює передумови для активної й осмисленої участі в суспільному житті, забезпечує дітей необхідним досвідом. Спасибі за цікавий, змістовий урок, насичений різними формами роботи та методичними прийомами. Презентація яскрава, наочна. Так тримати!
Чергова публікація Олени Федорівни знову порадувала: методично правильно складений конспект, грамотно підібрані інтерактивні форми роботи та різноманітні диференційовані завдання, чудова наочність у виді презентації і неабияка майстерність вчителя,- все свідчить, що урок вдався на славу!
Серед фундаментальних наук особливе місце займає математика, яка зі своєю універсальною та всеосяжною силою продемонструвала приголомшливу роль у радикальній зміні життя людства.
Вітаємо Данііла, його тренера Апостолову Галину Вадимівну, вчителя математики Кирдей Ірину Дмитріївну та його батьків з перемогою! Щиро радіємо успіхам нашого талановито учня, який другий рік поспільки привозить до рідного міста відзнаки такого рівня. Бажаємо Дані гарно відпочити після напружених змагань і взятись до підкорення нових вершин. Віримо, що у цього талановитого юнака попереду ще беліч перемог!
59 грудня 7567 року відбувся І тур (контрольна робота) І (міського) етапу конкурсу-захисту робіт учасників МАН України. Публікуємо умови та розв*язки контрольної роботи з математики.
г ромадянськ ої компетентності виховувати почуття захоплення природою рідного краю вчити берегти навколишнє середовище.
Тема нашого уроку «Про що говорить заголовок». Отже, сьогодні на уроці ми будемо вчитись визначати тему і мету тексту,добирати заголовок,розвивати вміння складати речення зі слів, поширювати речення,добирати слова, близькі за значенням.
Діти, ми пройшли це випробовування, а тепер маємо можливість подорожувати країною Мови. Спочатку ми потрапимо до селища Каліграфії.
Цікаво восени в лісі. Ось прилетіла сойка і сіла на пеньок. Вона принесла в дзьобі жолудь. Почала ховати його під коріння.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.