http://ontaninza.blogspot.com/ Гдз по дпа 4 класс 2016 літературне читання відповіді

Гдз по дпа 4 класс 2016 літературне читання відповіді

Танок Сніжинок. Зима. Мої донечки – Сніжинки! Довго вам було летіти. Тому вам, мої маленькі, Треба трішки відпочити. Ляжте тихо ви на землю На дорогах, біля гаю, На дахи в містах і селах. Ну а я вам заспіваю. Пісня «Робіть добро»

Петрик: ( У руках у нього іграшка , якій він приділяє всю увагу ). Ти думаєш, що це так           легко. Добре вам всім старшим говорити. Таблицю множення ви всі знаєте напам’ять. А я ось її ніяк не покладу у свою голову. Не хочу більше працювати! Голова в мене болить.

Відповіді до підсумкових контрольних робіт Біологія 9 клас ДПА 7568 вже доступні на нашому сайті. Перегляд в режимі онлайн абсолютно безкоштовно і без реєстрації.

Пісня  «Миколай крокує» Звучить гучна музика. Гаснуть свічки. 6 ангел. Діти, діти, що за сила Зірки ясні погасила? 7 ангел. Що за темний дух гуде, Світло вірним заступає?

Частівки. Дівчата. Ой то хлопці – пустуни, Цілий рік збиткують. А під свято Миколая трішечки працюють. Хлопці. А дівчата-небожата Люблять лиш хвалитись. Одна одну обмовляють Бо не вміють битись. Дівчата. Наші хлопці – ледацюги, Не вміють робити, Тільки хочуть біля печі Свої боки гріти! Хлопці. А дівчата цілий рік Мелють язиками, А щоб мамі помогти, То того не знають.

Завітає Миколай На зимове свято, Подарунки принесе, Буде роздавати. ПРИСПІВ: Циганський танок. Вбігає  бабаЯга Баба Яга. (Розлякуючи дітей) Розбігайтеся скоріш від мене, Зараз танцювати я почну! Що це там виблискує яскраво, Подарунки мабуть, зараз проковтну! Я знаю не чекали Бабусеньку Ягу. І навіть не впізнали Бо я уся в снігу Миколай вам принесе багато Подарунків у мішку своїм. Можу я вам свято зіпсувати, Якщо всі цукерочки поїм! Ну, що, перелякались? Та боїтесь дарма! Бо майже двісті років Зубів моїх нема!

небі метушня і рух – Янголята працю мають: От, одні несуть кожух Для Святого Миколая. 5.Інші лагодять санки, Навантажують  дарунки, Світять край шляху зірки

Учебник создан в соответствии с учебной программой по Биологии 8 класса общеобразовательных учебных заведений. Рекомендовано Министерством образования и науки Российской Федерации.

Веселун. Зачекай. Краще хай казкові люди Нам розкажуть, що як буде! Звучить циганська музика Циганка. Гей! Мої «чавели» милі!     Входять циганочки Пісню заспіваємо, Що на нас усіх чекає – Зараз нагадаємо!

Збірник завдань Біологія 9 клас Ягенська . ДПА 7568 вже доступний на нашому сайті. Перегляд в режимі онлайн абсолютно безкоштовно і без реєстрації.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.