X і д. Вихователь виставляє на гірці іграшки в один ряд, пропонує дітям полічити їх і заплющити очі. Потім змінює просторове розміщення іграшок (наприклад, 7 внизу і З— вгорі). За сигналом діти розплющують очі і говорять, що змінилось. Потім вихователь може забрати іграшку (або декілька), діти називають, як змінилась кількість іграшок.
Яка іграшка захована? . .78
Знайди товстий (тонкий) предмет .85
Завдання. Уточнити уявлення дітей про частини доби, про зміст діяльності дітей і дорослих в різні частини доби вправляти у розрізненні понять «вчора», «сьогодні», «завтра».
Варіант 7: вихователь або хтось із дітей придумують початок речення, а всі інші — кінець (правдоподібний або неправдоподібний).
Хокей ..58
У посібнику подається система проведення дидактичних ігор з формування елементарних математичних уявлень у дітей від З до 7 років. Автори звертають особливу увагу на питання організації І методики проведення ігор.
Що змінилось? . ..57
Виконай завдання . 96
Після цього починається гра діти по черзі заплющують очі, вихователь кладе їм в долоньку кульку, а вони повинні сказати, велика кулька чи маленька.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.