http://ontaninza.blogspot.com/ Гдз я у світі 3 класс робочий зошит відповіді жаркова мечник

Гдз я у світі 3 класс робочий зошит відповіді жаркова мечник

Миколай. Це дуже легко мені відгадати, буду зі святом усіх вас вітати! Вчителі, батьки і діти, радий я як не радіти? Якщо в світлій цій оселі, ви здорові та веселі! Сподіваюсь, що між вами не зустрінусь з пустунами. У цій школі гарні діточки живуть, Всі батькам допомагають, Зло добром перемагають!

Дівчинка слухняно пішла за тіткою. Вона ледве втримувалася, щоб не розридатися, в її очах стояли сльози, але за хвилину вона вже гордо підняла голову. Мабуть, це й на краще, що вона

Для самої авторки неймовірна популярність книжки стала несподіванкою. Кілька її творів, надрукованих до Полліанни , хоч і були схвально сприйняті читачами, проте великого успіху не мали. Тож важко було передбачити, що немудряща історія про дівчинку-підлітка зробить письменницю знаменитістю.

Повість Полліанна починається з того, що до багатої самотньої міс Поллі приїздить одинадцятирічна небога - донька її покійної сестри Дженні. Колись Дженні проти волі батьків вийшла заміж за порядного й доброго, але бідного пастора. Ображені цим шлюбом рідні майже не підтримували з нею стосунків. Тим часом молоде подружжя поїхало місіонерами 6 на південь. Коли в Дженні народилася дівчинка, вона назвала її Полліанною, об&rsquo єднавши імена своїх сестер По-ллі й Анни.

Мама:   Що ж ,дітки, Миколай  з ангелами затримується мабуть  у Борщеві, але скоро прийде сюди. Сидіть діти чемно і ждіть його.

- Авжеж, або коли тебе поселили в крихітну кімнатку на горищі, у якій майже нічого немає, - пробуркотіла Ненсі.

7. Порівняйте образи Тома Сойєра та Полліанни. Що споріднює цих персонажів? Завдяки чому їхнє життя сповнене радості?

- Я рада, що ви так думаєте, бо і я так вважаю, - кивнула Полліанна, у якої знов перехопило дух. - Мабуть, мені було б значно важче радіти в чорному.

Коли прискіпливі журналісти допитувалися в Портер, чи не пропонує її гра в радість тікати від життєвих проблем, письменниця впевнено відповіла: Я ніколи не вважала, що

Утіленням такого мужнього й світлого ставлення до світу і є її Полліанна. Кожним своїм вчинком ця дівчинка доводить мудрість простих істин: життя - прекрасне, а бути щасливим -просто.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.