http://ontaninza.blogspot.com/ Рідна мова 2 класс решебник

Рідна мова 2 класс решебник

Автор усіх матеріалів цього вебмайданчика Надія Красоткіна ліцензує твір на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Поширення На Тих Самих Умовах Міжнародна.

Приспів: Артем Пивоваров Все відчуваю я, все відчуваю я, все відчуваю я Все відчуваю я, все відчуваю я, все відчуваю я Все відчуваю я, все відчуваю я Все відчуваю я, все відчуваю я, все відчуваю я

Веселий ярмарок закликає! Всі на ярмарок! Тут справжні дива! Чарівні вироби з глини, із шкіри, тканини, паперу, вишиванки, шиття і плетиво, та ще всього стільки цікавого, що ні в казці сказати ні пером описати, бо це ж — ярмарок! А ще на ньому веселі пісні і гумор та ще й сатири трохи, танці та циркові номери, забави та анекдоти, бо це ж — ярмарок! Сюди прийдуть не тільки на людей подивитись, а й себе показати, повеселитись, дещо, може, й купити, а все продати! Щось цікаве побачити, з людьми поспілкуватись, смачненького чогось перехопити — на те він ярмарок!

Ще давай побачимо, що ви продаєте, По товару видно, як ви всі живете. Тож показуй, внучку, а я подивлюся, А як буде весело, то ще й посміюся!

Включай свій телевізор і там буду я Дивись який веселий і світлий Твій персональний Jesus із крилами журавля Тебе закриє від вітру

Наприклад : вартість об’єкту спадщини складає 75 555,55 грн. Розмір мінімальної заробітної плати станом на 6 січня 7566 року складає 996,55 грн. Десять мінімальних заробітних плат – 9 965,55 грн. Спадщина оподатковується наступним чином. 9 965,55 * 65% = 6 966,5 грн. 75 555,55 – 9 965,55 = 65 595,55 * 67% = 6 855,8 грн.

Такі веселі свята у школі дуже потрібні, щоб діти могли розкрити свої таланти, показати на що вони здатні, повеселитись і цікаво та змістовно відпочити. А учні середніх класів, та й старших особливо вже вміють багато чого зробити. Їхні пальчики бувають дуже спритні в роботі, і творять вони ними справжні дива — є що показати, а те, що на ярмарку ще й оцінять їхню працю і вони одержать матеріальну винагороду у вигляді грошей, теж дуже багато означає для них. Бо ж поганий виріб ніхто не придбає, а перед іншими незручно, що твоя робота гірша і нею не цікавляться. Тому діти прикладають максимум старання щодо виробів. Це великий стимул.

Промайнуть сірі дні Без твоїх променів Стало так сумно мені На душі холодно Промайнуть сірі-сірі дні Від смутку я втомлена Сумно мені без твоїх променів Не проміняла ні на що би їх я

Ведучий роздає командам по одній картці із запитаннями. Команди відмічають правильну відповідь і повертають картки ведучому.

Підскажіть чи може нотаріус повторно зробити запит в банк,якщо вияснилось що там є ще кошти. Хоча уже було видано документ право на спадщину.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.