Але інтерес до вивчення математичних та природничих дисциплін у середній школі знижується, що негативно позначається на інженерно-технічній та природничій освіті. Учитель середньої школи як провідник базових знань повинен знайти додаткові резерви для формування мотивації у вивченні свого предмета — методичні матеріали, які здатні підвищити ефективність навчального заняття та спонукати учнів до здобуття знань.
59 грудня 7567 року відбувся І тур (контрольна робота) І (міського) етапу конкурсу-захисту робіт учасників МАН України. Публікуємо умови та розв*язки контрольної роботи з математики.
В інтернет-магазині на сайті видавництва "Шкільний світ" книгу придбати найлегше. Ми старались для того, щоб зробити життя вчителя комфортнішим, а учня - цікавішим. Вітаю всіх пречетних - ми це зробили!
Завершивши квест, ми з учителями інформатики Жанною Веніаминівною Потаповою та Ларисою Георгіївною Константиненко розпочинаємо цікавий проект-фотополювання "Стежками козацької слави", розміщений в навчальному середовищі classroom. Підсумки проекту будуть підбиті 6 грудня - в День Збройних Сил України.
. 7567 року учні 65-х класів відзначали День Українського козацтва у навчальній грі - історично-математичному квесті "Козацькі мандри". Кошові отамани спочатку розповіли про цікаві факти з життя Байди Вишневецького, Северина Наливайка, Богдана Хмельницького, Івана Мазепи та Івана Сірка. Імена цих славних козаків були присвоєні командам, які вступили в боротьбу за першість, долаючи "дніпровські пороги". У якості таких перешкод виступили локації квесту, на яких команди розв*язували задачі з математики. Правильність їх роботи оцінювала пара експертів - учитель і учень. Задачі були укладені таким чином, щоб правильний розвязок вказував номер наступного кабінету, в якому потрібно долати наступний "поргіг".
Серед фундаментальних наук особливе місце займає математика, яка зі своєю універсальною та всеосяжною силою продемонструвала приголомшливу роль у радикальній зміні життя людства.
Посібники міститять розробки всіх навчальних тем, уроки формування нових знань, умінь, навичок, закріплення знань, узагальнення та систематизації ви-вченого матеріалу, поточного та тематичного контролю знань. Під час складання структури уроку було враховано сучасні тенденції проведення навчальних занять. Розробки уроків містять не лише базовий набір завдань, а й матеріал для підвищення інтересу учнів до пізнавальної діяльності: задачі логічного характеру, вправи підвищеної складності, навчальні ігри тощо.
Батьки приділяють належну увагу вихованню сина (не приділяють уваги, нехтують вихованням, погано впливають та інше). Характеристика видана для подання …
Саме характеристика цієї учениці (адже вона зі школи - інтернату потрапила у мій клас) наштовхнула мене та інших учителів початкових класів нашої школи на роздуми щодо того:
Це питання не складне для педагога, який не думає про майбутнє своїх учнів. Зустрічаються вчителі, що пишуть одну характеристику на кількох учнів, підставляючи лише потрібне прізвище. Таким чином у класі із тридцяти учнів виявляється чотири-п''ять груп дітей з абсолютно схожими рисами характеру, мотивами поведінки, психологічними особливостями.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.