Гдз для 10 класс алгебра нелін

Дослід. У склянку з водою вкинь грудочку акварельної фарби. Не перемішуй розчин. Спостерігай, що відбувається. Замалюй. Зроби висновки.

9. Качка, чапля, чайка, гуска сіра, лебідь-шипун білуга, осетр, севрюга, сом, оселедець чорноморський, сазан тритон дунайський, жаба озерна вуж звичайний, черепаха болотна собака єнотоподібний, ласка, видра, ондатра, свині дикі.

Учебник создан в соответствии с учебной программой по Немецкому языку 5 класса общеобразовательных учебных заведений. Рекомендовано Министерством образования и науки Российской Федерации.

Завдання 7. Чи знаєш ти рослини і тварин Карпат? Виріж і наклей фотографії з Додатків. Підпиши їх. Перевір себе за підручником.

Трав''янисті рослини: фіалка лісова, медунка, чистотіл звичайний, вороняче око, конвалія, суниці, папороті конюшина, тонконіг, волошка, пижмо, деревій, тимофіївка.

Речовини складаються з мікроскопічних частинок, здатних зберігати властивості речовин. Частинки різних речовин відрізняються за будовою, розмірами, формою і властивостями. Між частинками є проміжки, частинки постійно рухаються.

Козуля, заєць, білка, лисиця, лось, кабан, вовк, борсук, їжак, куниця лісова, горностай, рись, лісовий кіт, лісові та польові миші, птахи зозулі, солов''ї, шпаки, мухоловки, іволги, у лісах тетеруки, глухар, рябчик, дятел, сіра сова, біля водойм бобри, ондатри, видри, гадюки, ящірки, лелека, журавель, лебідь, дика качка, у водоймах риба, вужі, жаби.

5. Горностай, рись, видра річкова, заєць-біляк, сова бородата, лелека чорний, журавель сірий, глухар із комах жук-олень, махаон, бражник голова.

Завдання 5. Використовуючи різні джерела інформації, підготуй пові¬ домлення про будь-яку речовину (наприклад, воду, залізо). Запиши назву речовини. Укажи джерело інформації.

Речовини перебувають у твердому, рідкому, газоподібному станах. За певних умов вони можуть переходити з одного стану в інший.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.