Учебник создан в соответствии с учебной программой по Математике 5 класса общеобразовательных учебных заведений. Рекомендовано Министерством образования и науки Российской Федерации.
Дослід. У склянку з водою вкинь грудочку акварельної фарби. Не перемішуй розчин. Спостерігай, що відбувається. Замалюй. Зроби висновки.
Як використовують алмазним порошком шліфують вироби з надтвердих сплавів, використовують для формування вольфрамової нитки для електричних ламп, виготовляють різці, сверла, кріплять на різальному інструменті для буріння нафтових свердловин, огранюють і перетворюють в діаманти.
вода текуча рідина, а водяна пара невидима газоподібна). Вода це безбарвна, прозора рідина без запаху і смаку, яка є добрим розчинником.
Завдання 9. Перелічити властивості речовини - означає описати її. Наприклад, кухонну сіль можна описати так: речовина без кольору (в подрібненому стані біла), крихка, солона на смак, розчинна у воді, не змінюється при нагріванні. Опиши властивості цукру.
7. Водяний горіх, плаваючий, верба чорнична, цмин піщаний, звіробій, журавлина болотна, чорниця, брусниця, сфагнові мохи.
6 9 7 8 5
Завдання 8. Підготуй і презентуй у класі повідомлення про цікавий | природний об''єкт Українських Карпат. Запиши його назву. Укажи джерело інформації.
Завдання 7. Запишіть, чим відрізняються між собою природні зони (причини зміни зон &ndash нерівномірне нагрівання, форми поверхні, розташування на Землі). Перевірте записи один одного. За потреби - доповніть.
7. Усип манну крупу в склянку з горохом і перемішай їх. Як розташувалися горошини й частинки манної крупи? Перемішались.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.