http://ontaninza.blogspot.com/ Гдз 10 хімія попель

Гдз 10 хімія попель

Марійка:  А ти постарайся швидше вивчити уроки, адже скоро повертається мама з роботи, а у нас ще багато домашніх обов’язків. Тобі ж мама доручила принести хліба з магазину, нагодувати кроликів, коли ж ти встигнеш?

небі метушня і рух – Янголята працю мають: От, одні несуть кожух Для Святого Миколая. 5.Інші лагодять санки, Навантажують  дарунки, Світять край шляху зірки

6 ангел. Нікуди ми не підемо. Іди собі, маро, геть. Ми тебе не знаємо і знати не хочемо! Заходять усі діти, що за сценою 6 чортик. Не біда, ми познайомимось. Розкажу вам по-порядку – Я – маленьке дияволятко, І диявол в мене татко, Мати – дияволиха Наробити можем лиха!

Матеріали збірника містять варіанти підсумкових контрольних робіт з математики для 9 класу 7568 року та вкладку з відповідями. Зміст тестових завдань відповідає навчальній програмі з математики для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Запропоновані завдання можуть бути використані для проведення державної підсумкової атестації.

Марійка : Він знає все, йому допомагають янголи. Вони все бачать, дивляться з небесних висот на Землю. Знають всіх дітей і записують у велику книгу добрі і погані їх вчинки. Цю книгу Святий Миколай бере зі собою, щоб не помилитись і подарувати кожній дитині те, що вона просила. Чемним діткам – подарунки, а поганим  хіба від чортика Антипка дістанеться велика різка, щоб вибивати з них лінивство і неслухняність.

Антипко:  ( Говорить шепотом) Ходи, на вулицю до мене, не мучся, не трудись! Тут так весело, повно розваг. Он хлопці в хокей грають. Кинь все!

Буркун. Ви не вірили мені Та побачили самі: Ось чортяка прилітала, Всіх страшенно налякала… Далі, може, гірше буде, До біди готуйтесь, люди! Хлопчик-українець 6

Звичайна кімнатна обстановка. По середині  кімнати стіл ,крісла. На стіні портрет Шевченка,а на другій (по можливості образ св. Миколая ). За столом сидять Марійка,Оля і Петрик і готують уроки.

А я чула з переказів, що одного разу, коли Господь Бог запросив усіх святих до себе на вечерю, запізнився лише Миколай. Прийшов він пізно, у подертій одежині й брудних чоботах і пояснив Усевишньому, що допомагав дядькові витягати воза, який загруз серед дороги в болоті.

А я зовсім не циганка, Гадати не вмію. Я вам краще сон казковий На всю ніч навію! (зачаровує глядачів) Засинайте, мої милі Діти, тата, мами,… Хай вам сниться (позіхає) хай насниться Все, що буде з вами…(засинає)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.