http://ontaninza.blogspot.com/ Гдз хімія 10 класс попель крикля академічний рівень

Гдз хімія 10 класс попель крикля академічний рівень

Марійка : А то ще побачимо! Дивись, я вже закінчила підготовку до уроків, встигла помити посуд, прибрати в кімнаті. Мама буде мною задоволена. Прийде втомлена з роботи, а я їй теплу вечерю. А  ти все крутився, забавлявся іграшками, поглядав у вікно, замість працювати. Тому задача не розв’язана, кролики голодні. І що ти там бачив у вікні?

Веселун. Добре, що казкова сила До нас на свято прилітала – Про подарунки вона нагадала! Хто ж це їх до нас приніс?

Буркун. Ви не вірили мені Та побачили самі: Ось чортяка прилітала, Всіх страшенно налякала… Далі, може, гірше буде, До біди готуйтесь, люди! Хлопчик-українець 6

Антипко:  ( Говорить шепотом) Ходи, на вулицю до мене, не мучся, не трудись! Тут так весело, повно розваг. Он хлопці в хокей грають. Кинь все!

8775 Ой хто, хто Миколая любить” – він почує і накаже небесним ангелам зупинити небесну колісницю біля нашої хати і прибуде сюди

У мене пропозиція. Кожний рік Святий Миколай приносить нам подарунки за добрі вчинки. А давайте і ми зробимо йому подарунок.

Під час використання збірника немає потреби друкувати бланки відповідей, оскільки кожен з варіантів є відрізним аркушем, що містить не лише умови всіх завдань, а й місце для внесення відповідей до завдань 6-66. Отже, кожен варіант одночасно є бланком відповідей, який після заповнення і виконання роботи підкладається до основної роботи, тобто до проштампованих навчальним закладом і підписаних учнями аркушів у клітинку, на яких вони записують розв 8767 язання завдань 67-69 (або 67-76).

А я чула з переказів, що одного разу, коли Господь Бог запросив усіх святих до себе на вечерю, запізнився лише Миколай. Прийшов він пізно, у подертій одежині й брудних чоботах і пояснив Усевишньому, що допомагав дядькові витягати воза, який загруз серед дороги в болоті.

Веселун. Зачекай. Краще хай казкові люди Нам розкажуть, що як буде! Звучить циганська музика Циганка. Гей! Мої «чавели» милі!     Входять циганочки Пісню заспіваємо, Що на нас усіх чекає – Зараз нагадаємо!

Антипко:  (б’є його ще раз різкою) Ну досить, з тобою я ще розправлюся в пеклі. Будеш носити півроку смолу і смолитись на вогні цілий місяць, щоб добре запам’ятав, як треба виконувати мої накази. А зараз я прощаю тобі, бо є важливіші накази, завдання. Я дізнався, що по землі мандрують святий Миколай зі своїми Ангелами. Наше завдання – їх одурити і викрасти найбільше подарунків. Він буде роздавати їх чемним дітям, а я буду брехати на них, що вони погані, ліниві, а ти підбріхуй, кради з кошика все, що вдасться. Бо у нас як не збрешеш, не схитруєш, не вкрадеш, то не проживеш.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.