http://ontaninza.blogspot.com/ Бланк відповідей дпа історія 0 2016 лебедева

Бланк відповідей дпа історія 0 2016 лебедева

В. Бойко: – Ми розмістимо демонстраційні варіанти предметних тестів із 9 іноземних мов. Вони будуть стовідсотково відповідати загальним характеристикам тесту, його структурі, кількості і форматам завдань. Тобто, абітурієнти побачать повноцінний зошит, з аналогом якого будуть працювати і на проб­ному тестуванні, якщо вони на нього підуть, і на основній сесії. Також буде розміщено звуковий документ, до якого в зошиті будуть завдання. Тобто, ми розміщуємо не окремий приклад конкретного завдання, а повноцінний варіант тесту від 6 до 59 завдання, у якому перша частина – аудіювання, і виконання цієї частини потребуватиме прослуховування звукового документа.

Учасники пробного ЗНО зможуть вносити відповіді до сервісу впродовж трьох днів із дня проходження певного тестування: до 76 березня включно – з української мови і літератури, до 7 квітня включно – з решти предметів.

Як і минулого року, цьогоріч для учасників пробного зовнішнього незалежного оцінювання діятиме спеціальний онлайновий сервіс, з допомогою якого можна визначити результат тестування. Сервіс буде доступний з 79 березня на сайті Українського центру оцінювання якості освіти та в особистих кабінетах учасників пробного ЗНО, створених на сайтах регіональних центрів.

Але заклади середньої освіти зацікавлені в розрізненні результатів тесту залежно від профільності вивчення іноземної мови. Тобто, щоб враховувалося, що одні випускники вивчали іноземну на рівні стандарту або академічному, а інші – на профільному. Цього можна досягти за рахунок виділення окремого субтесту всередині тесту.

Для отримання оперативної інформації про перебіг ЗНО приєднуйтесь до сторінок Абітурієнт та Осві у Facebook.

У нас не буде і такого, що свого часу практикували у Польщі: приїздив автобус, розгортали пункт тестування, встановлювали техніку, проводили захід, згортали і їхали. Але у поляків частини тесту (аудіювання, читання, письмо і говоріння) виконувалися у три різні дні – це світова практика, коли різні види мовленнєвої діяльності адмініструються в різний час. У нас на сьогодні відбувається адміністрування одночасно трьох видів мовленнєвої діяльності. Якщо говорити про говоріння, то коли воно буде введене, ми будемо його адмініструвати в інший день.

Визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання з історії України здійснюється у два етапи. На першому етапі визначається тестовий бал учасника зовнішнього оцінювання (максимум – 99 бала). На другому етапі, на основі тестового бала визначається рейтингова оцінка результатів учасника зовнішнього оцінювання за 755-бальною шкалою, що використовується при складанні рейтингового списку абітурієнтів при вступі до вузів України.

Наступне – комплекс організаційних заходів. По-перше, це перевірка справності обладнання у переддень проведення тестування, обов’язкове його налаштування. Будуть визначені місця в аудиторії, де має розташовуватись апаратура. Проводитиметься перевірка якості звучання до початку тестування. І обов’язково перед тестуванням буде перевірено звучання з того диску, який надасть УЦОЯО у закритому пакеті разом з усіма матеріалами. Перший фрагмент запису транслюватиметься для оцінки якості звучання.

В. Бойко: – Навчальні програми і державний стандарт передбачають, що у школі під час навчального процесу мають практикуватися всі види мовленнєвої діяльності. Одна­-єдина порада – дотримуватися навчальної програми. Якщо передбачено аудіювання, учитель, хоче він або не хоче, має це виконувати.

В. Карандій: – Тут потрібно розділяти декілька категорій осіб з особливими потребами. Ці категорії зазначені у спільному наказі МОЗ і МОН. Є умови, які ми можемо створювати. Слабочуючі, тобто люди зі зниженою гостротою слуху, як правило, використовують слухові апарати. Ми їх будемо розміщувати в аудиторіях ближче до звуковідтворюючого обладнання. Інша справа з тими, хто не чує взагалі. Нам після консультацій були надані рекомендації, що такі особи мають отримувати весь той матеріал, що транслюватиметься у вигляді аудіофайлу, роздрукованим для прочитання. Важко запропонувати інший варіант.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.